linneawinroth

Alla inlägg den 20 januari 2017

Av linnea winroth - 20 januari 2017 22:57

Ja i dag har jag gått en del. Jag har bland annat gått på Östermalm och skulle tända ljus i Hedvig Elionora Kyrka men där var det visst begravning så jag gick aldrig in. Jag tog en paus på Starbucks, sen gick jag runt och kollade lite i affärer innan jag åkte hem igen och kollade på lite skor. Men det blev inget köp och jag gick hem och åt lite. 


Jo i dag kom även presentationen av oss ut på Facebook så vill ni så kan ni ju läsa den. Men det har ni säkert redan läst. Eller det ser ut så åtmnstonde. Men om ni inte har lärs det så finns den på Melodiexpeditionen på Facebook och Instagram. 


Men nu i helgen kommer jag vara ute så mycket jag bara kan och sen nästa vecka är fullspäckad med saker. Och sen drar Mello i gång och jag kommer gå in i bubbla. Så därför njuter vi lite av tystnaden som uppstår när man inte behöver säga något.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards