linneawinroth

Alla inlägg den 21 januari 2017

Av linnea winroth - 21 januari 2017 22:16

Vad bode jag berätta i dag? Det har inte hänt så fruktansvärt mycket. Jag sov länge i dag och det resulterade i att dagen blev förskuten en del. Men jag kom tillslut ut i naturen. Lagon till att olen skulle gå ne så jag fick se en fruktansvärt fint himmla spel. När himlen bitvis färgades rosa. Det var nästan som att någon målade en tavla över Kista. Jag ville egentligen bara stanna upp och kanske till och med lägga mig ner och bara kolla upp i luften. Men det går ju inte att göra det för folk kollar verkligen snett på dig om du gör det. Sen är det för kallt för att ligga på marken. 

Nackdelen med denna tiden på året är ju att solen går ner ganska fort så det är linte länge man ser himlen rosa. Den kan vara borta om du åker igenom en tunnel. Vilket är synd. Men jag får kolla på himmlen varje dag runt 16 tiden.


Men efter att jag avrit ute i typ 90 min tog jag mig hem igen och åt lite. Sen blev det film. Och nu lyssnar jag på en ljudbok. Jag har bara 72 minuter kvar på ljudboken så det är verkligen upplösningen nu.


Men jo det finns en sak som jag glömde nämna i går. I Mars börjar jag jobba för Buckup Event. Så då blir det uppdrag av Metro som är deras största kund. 

Och med det sagt så tänke rjag nu återgå till min ljudbok.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards