linneawinroth

Alla inlägg den 23 januari 2017

Av linnea winroth - 23 januari 2017 18:42

I dag har jag tillbringat förmiddgen i stan, med ett möte och sen en stund på Starbucks. I dag fick jag äntligen en Pumpking Spice latte. Jag var helt lyrisk och själv klart  var den god. När jag sen åkte hem så tog jag den långa vägen hem då jag insåg att det var sol ute. Så jag tog en omväg hem och säg in alla solstrålar. Sen fick jag ta mig hem då moblen var på väg att dö. Så medan mobilen laddade så kollade jag klart på filmen jag började se i går. 

Som ni kanske märkte så kom det aldrig något inlägg i går och det beror helt på att jag vid 20:20 i går låg utslagen med glasögonm hörlurar och en film. Så Ja jag vaknade igen runt 22 och då tog jag bara av mig allt och somnade om. 

Så jag får väll dra sanbbt vad jag gjorde i går. Jag var först hos optiken och kolalde synen då min kära pappa påstår att jag skelar med ögonen. Och eftersom jag måste beställa nya linser så passade jag på att göra en synundersökning. Jag har fått lite sämre syn men jag skelar inte. Men det som tog lite hårdare är att jag någon gång i våras hade varit förkyld. Och jag br aldrig linser när jag ärförkyld. Men ändå lyckades jag dra på mig en infektion i höger öga viket har resulterat i två fläckar i synfältet. Så fram tills att fläckarn är helt borta så får jag inte bära linser. Så nu blir det minst 14 dagar i glasögon. Vilketjag redan ahr börjat störa mig på då jag dels inte trivs i glasögon, (Hallå jag har linser av en anledning) samt att jag har för liten näsa så dom sitter inte äns bra på mig och det är mycket bökigare att ha glasögon. Jag kan tex inte har mina trådläsa hörlurar bakom örat och mina stora hörlurar klämmer så mycket bakom öronen. 

Men men jag ska väll inte klaga. Eller jo det är ju precis det jag gör. Men jag har tagit mig igenom 2 dagra så bara 12 kvar.


Men tillbaka till i dag. Medan jag kollade på film så hade jag lite lakrispulver stående vid sängen och av någon fruktansvärt dålig annledning så spilde jag ut det rakt över datorn. Så japp min dator var dräkt i lakrispullver. Så ajg fick plocka isär några tanjenter och sen blåsa rent tanjentbordet med hårtorket. Resultatet av det var ju att jag nös något så fruktansvärt.

Men då fick jag även en annledning till att städa datorn så nu är den både tvättad och uppdaterad. När jag sen kännde att jag inte orkade mer putsning på datorn tog jag telefonen och gick ut igen. Så ja i dag blev det två promenader. 


Nu är jag hemma igen och nu ska vi försöka se neu ny film och inte spilla ut något på datorn eller somna.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards