linneawinroth

Alla inlägg den 27 januari 2017

Av linnea winroth - 27 januari 2017 22:09

I dag har jag försvunnit in i biblotekets värld i några timmar. Så efter att jag hade suttit och skrivet lite så bestämde jag mig för att gå hem och byta skor och sen ta mig ut igen. Så jag bytte skor och hämtade vantarna innan jag började trask mot pendeltågstationen i Helenelund innan jag vände och gick hem. På vägen hem smet jag in och köpte några pasionsfrukter som jag sen hade i min dricka. 


Nu ska jag komma med ett förbannat bra tips till er. Spill för gud skull inte ut ett glas med passionsfrukt och vatten över tanjentbordet på din MacBook Pro. Det blir förbannat kladdigt och du måste plocka isär varje tanjen för sig och torka. Och när du tror att du har torkat upp allt får du inte glömma och ställa datorn på högkant för då f*n ska ni få se att det finns vatten kvar. 

Men ingen större skada skädd eftersom det bara var vatten och jag torkade upp allt så tog inte datorn i sig ingen skada mer än att det blev lite fuktigt. 

Nu några timmar senare luktar bara A tanjenten lite pasionsfrukt. 


Så efter mitt lilla missöde går jag och lägger mig och hoppas på att dagen i morgon blir bättre. Eller med andra ord, jag lägge rmig i sängen och sorfar på mobilen.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards