linneawinroth

Alla inlägg under januari 2017

Av linnea winroth - 14 januari 2017 21:51

Ja i dag har jag egentligen bara gjort 3 saker. Hämtat ett paket hos Lars, tagit en fika med Fabian och sedan legat i sängen. Mina revben är fortfarande ganska ömma så i dag har jag legat i sängen större delen av dagen.
Men i morgon hoppas jag på att jag får mer saker gjort.
Jag har inte så mycket att berätta just i dag men nästa vecka händer det desto mer saker.

Av linnea winroth - 13 januari 2017 22:56

I dag tog jag sovmorgon till 9:00 och sen tig jag tag i min packning och packade upp allt från fjällen.
Nästan allt kom till rätta. Det ligger nu en tröja på golvet men det är också det ända som är kvar.
När jag sen hade packat upp började jag beta av en listan som för närvarande är stor men jag har ju ett tag på mig att beta av den.

Men när alla saker här hemma var klara packade jag väskan och gick till bibblan och började skriva. Göra efterforskningar och allt vad som hör till. Vad all efterforskning är till för kan jag inte berätta just nu men snart kan jag kanske dela det med er.
Men i alla fall när jag hade suttit på bibblan och "jobbat" några timmar så gick jag och handlade.

Och eftersom jag tog värktabletter i går när jag kom hem så kändes det bättre i revbenen. Men i dag kär jag gick hem så fick jag stanna några gånger för att det värkte så i revbenen. Så efter maten la jag mig i sängen och det är där jag kommer vara nu. Det hugger till om jag nyser, hostar och böjer mig. Så om jag sitter i sängen och inte rör mig känner jag inget men rör jag mig så hugger det till.

Av linnea winroth - 12 januari 2017 12:00

I dag känndes revbenen bättre och det har snöat i dag så det gick mycket bättre i backen i dag. Sen satt vi inne hos Ylva och drack varm choklad. 

   

Och nu sista kvällen så var vi hos någon kollega till Ylva och åt tackos.  

Sen när klockan var 22 och vi skulle hem åkte Linnea till Simon och jag och Ylva festade på våran toa.

     

Av linnea winroth - 10 januari 2017 23:45

I dag värker revbenen riktigt mycket men jag har ändå åkt och ramlat lite till. Det blev inte så mycket åk för mig för det gjorde så ont men kvällen var mysig för då var vi och åt i restaurangen här på annlägningen. Det var riktigt mysigt och vi har även i kväll skarattat så det värker.


 

Det blev heta stelar som vi stekte all mat på och sen cream brule efter det. När vi sen kom hem runt 23:30 så snöade vi in våra grannar.

 

   

Av linnea winroth - 9 januari 2017 17:00

I dag har vi äntligen åkt Snowboard. Alltså vilka vurpor jag har gjort. Alltså alla ha haft så roligt åt mig och varje gång har ramlade så låg jag som en säl och sprattlade och skrattade åt mina egna misstag. 

Jag kämpade i typ 4 timmar innan jag ramlade på revbenen och tappade typ luften. 

Så i kväll är det Måndagsklubben, Vi har fullt hus och skrattar så jag håller på att dö och varje gång jag rör mig så gör det så fruktansvärt ont. 


Men i morgon så ska jag tillbaka ut i backen och åka. Men först blir det fest och mer skratt.

     

Bilden innan jag för första gången står på en Snowboard.

 

Av linnea winroth - 8 januari 2017 23:00

Äntligen är vi i Fjällen hos Ylva. Resan har gått bra och vi blev avsläpppta vid en väg. Haha vi var berkligen lost när vi klev av. Det ända vi såg var en sportshop mitt ute i ingen stans. Vi skulle bli hämtade av en kompis till Ylva men han som skulle hämta oss åkte någon annan stans. Vi var liksom på två helt olika ställen en mil bort. Men som tur var så kom några andra och plockade upp oss. Sen åkte vi en bra bit innan vi annlände till annlängningen. Så efter att vi hade fått in all packning åt vi lite innan vi gick runt och kollade på allt i mörkret. 

 

Av linnea winroth - 8 januari 2017 13:30

Då har vi paus i Ljusdahl och det är verkligen som att åka tillbaka i tiden med gamla hus och allt. 

Vi har åkt i 4 timmar och har 4 timmar kvar. Morgonen i Stockholm gick bra trots att vi var så trötta båda två. Men nu ska vi ju ha 4 fantastiska dagar med Ylva och förhoppningsvis mycket skidåkning. 

 

Av linnea winroth - 7 januari 2017 13:35

Jag en spark i baken skulle vara på sin plats att ge sig själv. Jo jag har packat nästan allt till Fjällen. Jag har städat det lilla jag hann stöka ner i går. Och jag har bockat av mina små att göra saker så som svara på maila och rapotera min aktivitet. 

Till och med öppnat min post. När jag kom hen i Torsdags var mitt rum städat och mina sängklder var tvättade. Dom jag bor hos är så fruktansvärt snälla mot mig. Så när jag kom hem låg mina nytvättade handdukar och all post på sängen. 

Det var ett uppdaterat kontrakt från Lernina samt en kriditupplysning som 3 hade gjort på mig. Haha det är verkligen komiskt för dom gjorde seriöst en krititupplysning för att jag hade vunnit mobilen och ville låsa upp den. Men det gör inget, jag har inget att dölja och när jag läste igenom det så var jag helt ren fanns inget på mig alls så en ganska tom lapp i ammänhet. 


Men nu har jag tagit mig till bibblan här i Kista och sitter vid en av deras stora fönster. En av mina absolut bästa platser för här ser jag allt. 

Så nu sitter jag här och skriver en del på lite olika projekt.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards