linneawinroth

Alla inlägg den 1 februari 2017

Av linnea winroth - 1 februari 2017 22:48

I dag har jag jobbat med event. Vilket blev det första för i år. Det var så sjukt kul att komma tillbak och jag blev verkligen bra mottagen då folk faktiskt hade saknat mig förra veckan. Jag är tillbaka in min föreläsnings sal och får hjälpa till där det behövs. Det är verkligen kul och mina föreläsare i dag har alla varit charmiga och roliga. Och precis som alltid när jag jobbar på eventen så har jag planer planerta in på varje minut. Så när jag slutade vid 17:30 fick jag bokstavligen springa till pendeltåget för att ta mig in till Kulturhuset där Linnea björd med mig på ett publikrep. Kan samfattar det med två saker. Nummer 1: Vi båda blev facinerade när det snöade noter och papper från taket och nummer 2: En annan tanke som slog oss var mat. Jag satt seriöst och funderade på sushi och Linnea på vad hon skulle äta till kvällsmat. Vad den handlade om? Inte en blekaste aning. 

Men jag hade en trevlig kväll med Linnea och det är ju alltid något.


Sen har det ju min intervju med HN kommit ut på webben. Så för er som vill läsa det.

HÄR finns länken. http://www.hn.se/nyheter/falkenberg/hon-f%C3%B6ljer-melodifestivalen-bakom-kulisserna-1.4137559


Nu ska jag se ett avsnitt av Glee och sen sova. I morgon blir det möte med Knut-Olle.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards