linneawinroth

Alla inlägg den 6 februari 2017

Av linnea winroth - 6 februari 2017 21:22

Ja jag hade ju tänkt att sova ut i dag men då jag hade möte vid 9:30 så gick det inte så bra. Som tur var så gick mötet hyfsat fort och jag var hemma igen vid 10:30. Sen fick jag tvätta min lilla tvätt hög bestående va två par jeans, två klänningar och några strumpor. Så det gick riktigt fort att tvätta i dag. Efter det packade jag väskan och gick till gallerian. Gick in på smarteyes och kollade om fläckarna i ögonen hade försvunnit. Det hands dom inte riktigt så jag får vänta två veckor till unna jag kanske få ha lincer igen. Ganska frustrerande men det går väll antar jag. Efter kontrollen så mötte jag upp Linnea och sen satte vi oss på biblioteket och jag uppdaterade mitt cv och Linnea målade på min iPad. Nu i kväll blev det lite serier innan jag la mig i sängen. Och nu är det dax att sova, i morgon ska jag få sovmorgon. Sen har jag lite jag ska göra under dagen.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards