linneawinroth

Alla inlägg den 12 februari 2017

Av linnea winroth - 12 februari 2017 14:41

Nu är det Söndag och 3/4 av oss är tillbaka i Stockholm. Knut-Olle är kvar i Helsingborg men jag är tillbaka i Stockholm.

Nu sitter jag och redigerar material från i går.


Men vi var i Malmö Arena vid 17:30  och då passade vi på att gå runt bland alla montrar och vi tävlade även hos Marabou och fick varsin chokladkaka. Sen gick jag och Knut-Olle in i en tom aren aocvh fotade lite,

 

Det var s stort när alla stolar avr tomma och scenen var så fin.

Men vilken stämning vi hade när alla satt ner.

 

Vi satt på en sektion mitt i ett hav av 100 glada personer som under dagen ahde fått biljetter av oss.

Det var även vissa som kom fram till oss och tackade för biljetterna. 


En av dom som kom fran till oss var våran servitör från lunchen.

 

Anni trodde inte riktigt på oss när vi gav henne två biljetter så hon kunde ta med sig sin pojkvän. 

Hon fick även platseran precis bakom oss så vi pratade mycket med dom under kvällen.


Nu några timmar senare är jag som sagt på cafe och redigerar material.

Solen mötte oss i dag så mitt inlägg får avslutas med en bild.

   

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards