linneawinroth

Direktlänk till inlägg 19 februari 2017

En låååång resa hem

Av linnea winroth - 19 februari 2017 19:00

Ja i dag är det dagen efter och alla är så trötta. Vi var hemma kl 4.30 i natt och sen sov vi några timmar innan vi skulle hem igen. 

Självklart vill väll folk veta hur det var på efterfesten. Det var så coolt, med all mat, alla bord, danskoglolvet och självklart alla gästerna. Vi hade tur för här var det liksom så öppet att alla fick röra sig som dom ville i stortsätt. Artisteran satt i ett stort sal med varsitt stort bord med vänner och bekanta. Sen så fick vi "vandliga" röra oss fritt runt dom. 

Men efter att alla hade fått i sig mat så började festen på riktigt då det blev dansgolv och sånt. Näst intill alla artisterna dansade sina låtar under natten. Sen var det fullt ös till 3:45 då musiken dog och dom tände upp i salongerna. Vi var som sagt hemma kl 4:30 och då somnade jag med den samma med smink och allt på. Jag hann väll i princip få av mig kläder, skor och linser innan jag däckade. 


Men jag hann prata med alla artisterna förutom Owe och Krista. Däremot dansade jag med Krista senare under natten. 

Men vi dansade konstant och alla var trevliga och vi hade så fruktansvärt kul.


Sen när vi skulle hem i dag så fick vi reda på att det var spårfel sp vårat tåg blev inställt så vi fick ta tåget som gick en timme senare och sen belv det t¨get försenat med en kvart. så i stället för att tåget skulle gå 11:30 från början så gick det 12:45. Sen blev det strul på vägen så vi var inte hemma innan 16:20.


Och nu några timmar seanre så insåg jag att jag måste ha blivit strampad på några gången för min vänsta lilltå gör förbanant ont. Det gör såpas ont att jag inte vill gå med den och därför haltar jag lite. Men då är det ju skönt att jag lägger min nu och hoppas på att foten blir bättre tills i morgon.


I morgon ska jag gå bredvid på mitt nya jobb. 

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linnea winroth - 6 juni 2020 15:45

I dag har jag tagit tag i att rensa ochs täda i mitt källarförråd. Jag måstr få lite plats till allt material till köket som kommer nästa vecka.     Så under 2 timamr så tog jag upp större delen av källargången. Har packat in sakerna som ska in...

Av linnea winroth - 3 juni 2020 20:00

I dag har jag gjort mitt sista besök på Ikea för att göra dom sista ändringarna och sen äntligen gör beställningen.    Det kommer bli ett grönt kompakt kök med ugn/micro, större diskho och en diskmaskin.    Såhär ska det se ut när allt är k...

Av linnea winroth - 23 maj 2020 21:15

I dag har jag kommit till ett avslut när det gäller att kolla på bilar. Ett x antal hundra bilar senare, och några besök i bilhalalr så har jag äntligen hittat en bil som jag vill ha. Det blev en vit Seat Leon från Aug 2019.    Nu på kvällen har...

Av linnea winroth - 27 april 2020 17:19


Hej  Allt bra med er? Vad gör ni på dagaran i dessa tider?  Sjäv jobbar jag på som vandligt. Eller nej inte som vandligt, jag har fördelen att får jobba hemifrån. Sen den 1 April jobbar jag nu hemma med hela setauppen med skärm, sladdar och likan...

Av linnea winroth - 29 februari 2020 10:52

Ja då är vi i storstaden igen. Denna gången bor vi på Icon saigon - luxery Design Hotel. Vi har en ganska mysigt rum. Första dagen var ganska lugn då vi låg vid poolen innan vi var ute och åt. I torsdags så åt vi den första frukosten och gasl...

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards