linneawinroth

Alla inlägg under mars 2017

Av linnea winroth - 11 mars 2017 12:45

I dag är det final i Melodifestvalen 2017 i Friends Arena. Vem kommer vinna? Jag vet inte men hoppas på Wiktora!!! 

Jag börjar redan kl 14:00 och sen kör vi hela kvällen och natten.

Om det blir bilder kommer dom i morgon.

En sista selfie inna jag gick hemmifrån.

 

Av linnea winroth - 10 mars 2017 15:45

Ja mamma har kommit. I dag kom Lotta, carro, Jonte men framför allt mamma. Vi ska på mello!!!!

Så i helgen bor jag med dom. Jag hoppas vi får lite tid tillsammans. I kväll ska jag till arenan och spela in lite material. Men i morgon gäller det. Det är ju då det är final och vi ska försöka ösa på med allt vi har nu i slutet. 

 

Kvällens outfit blir min röda dress.

 

Av linnea winroth - 9 mars 2017 21:15

I dag har jag jobbat 8:30-16:45. Vi var bland annat på museum. När jag sen kom hem så fick jag packa då jag ska sova borta i helgen. I helgen är det Mello Final och då kommer en del av super gänget. Men framför allt kommer mamma. Så jag ska fortsätta packa och sen sova så att tiden går fortare. Jag är som ett barn på julafton när jag vet att jag kommer få träffa familjen snart. 

 

Av linnea winroth - 8 mars 2017 18:00

I dag har jag varit på intervju på Gröna Lund och sen även haft möte med Melodiexpeditionen. 

Det kändes som att bårda möterna var bra. Det är lite sorgligt att inse att till heälgen tar min lilla melloresa slut. Men det är ju några dagar kvar så jag ska njuta.

Men nu är jag klar med veckans möten. Nu ska jag bara jobba och sen har jag en hel mellohelg med mamma som kommer på Fredag. Vilket ska bli super för det var ett tag sen jag fick träffa henne.

 

Av linnea winroth - 7 mars 2017 19:11

Jo men i natt vid 03:00 vaknade jag med världen kramper. Insåg då att det var 34 timmar sedan jag fick i mig mat. Under hela dagen i går så känner jag mig illamående vid minsta tanke av mat. Så vatten var det som jag levde på dom timmarna. Men vid 03:00 i natt fick jag gå upp och drick vatten tills magen kändes okej. När jag sedan slutade jobbet 8:45 i morse fick jag köpa en liten macka på väg till ett möte. Och nör jag sen fick åka hem köpte jag med mig lite sallad från Ica och gick hem och la mig. Nu i eftermiddag har jag fått i mig värde hallon och salladen. Magen kändes lite men det är betydligt bättre. Så nu tänker jag vila min frisk. I morgon tar vi nya tag med möten större delen av dagen.

Av linnea winroth - 6 mars 2017 21:46

I går när jag kom hem från Linköping känner jag mig lite illamående efter tågresan. Jag brukar ju oftast må dåligt när jag åker tåg. Men i går släppte det liksom aldrig. Så jag gick och la mig fruktansvärt tidigt och sen har jag sovit dåligt hela natten. Sen i dag så släppte inte kännslan i magen. Så i dag har jag fått i mig min morgon drink och några alvedon. Blotta tanken på mat har bara gett mig kväljningar. Men i natt jobbar jag så vi får väll se hur det går med sömnen. Jag är visserligen trött men kommer nog inte sova så bra ändå.

Av linnea winroth - 5 mars 2017 10:27

Ja min klänning för gårdagen och natten blev min studentklänning.

 

Tillsammans med mina röda skor.

 

Sen var kännslan i arenan toppen trots att jag inte var helnöjd med vinanran men det är okej. Ska jag sen se till hur arenan och staden levererade så fårjag söja att arenan var alldeless för liten yta att röra sig på och staden i sig var ganska tråkig. Det syntes inte så mycket förutom att dom hade sin slogan "Får Vi Chans På Dig?" på vissa ställen. 


Efter tävlingen så gick vi och åt thaimat vilket var förbanant gott. Så är ni i Linköping spå ska ni gå och äta på Yellow Fellow. Sen drog och Knut-Olle till efterfesten. Jag var väll inte helt nöjd med planlösningen på lokanen för det var liksom så uppdelat. Man var liksom på flera olika ställen. Sen var festen i allmenhet ganska tråkig för det kom liksom aldrig riktigt igång. 


Så vi gick hem vid 02:00 och då hade festen inte riktigt kommit i gång.

Men i dag är en ny dag och jag packar ihop det sista innan vi ska dra nu vid 11:20.

 

Av linnea winroth - 4 mars 2017 16:00

I dag är vi i Linköping där det i kväll är Andra Cahnsen. Denna helgen skiljer sig från dom andra helgen p så många sett. Bland annat så missade Patric tåget och kom fram senare än oss andra. Vi bor på ett Elit hotell mitt i centrum vilket vi sällan gör för vi brukar bo en bit bort från alla andra. Men inte denna gången. Sen är det klart resans snyggaste hotell. 

Men vi har än så länge hunnit att gå och äta, kollat pulsen på stan samt tagit en fika och haft en intervju med Pieer. 


Nu ligger jag på rummet och vilar lite inför kvällen. Snart kommer även någon personal från hotellet och sha hjälpa mig med min klänning. Den har snöring i ryggen så jag behöver lite hjälp med den. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards