linneawinroth

Alla inlägg den 10 april 2017

Av linnea winroth - 10 april 2017 21:38

Ja det var ett tag sen jag jobbade natt men nu är jag tillbaka.
Min dag förövrigt har gått ut på att sova och se på film. Jag passade på att sova lite längre i dag, till typ 10 och sen plockade jag upp lita kläder och ställde iordning alla skorna innan jag kollade på film. Och sen kollade jag på film tills jag skulle åka till jobbet. Så nu är jag här och inte nog för att Emma redan skattar åt mig men i kväll lyckades jag även spräcka mina byxor. Som tur är så var det inte så farligt stort hål och jag har en lång tröja på mig i dag vilket gör att jag nog kommer kunna ta mig hem utan några bekymmer alls.
I morgon ska jag först hem och sova lite och packa inför påsken hemma i Falkenberg innan jag på kvällen ska på AW med Mello.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards