linneawinroth

Alla inlägg den 1 maj 2017

Av linnea winroth - 1 maj 2017 19:47

I dag har vi först bytt lägenhet från Banergatan till Nybroplan. Så nu bor vi strax bakom Damaten. Vilket är super för vi har inte bott så bra som här. Och vilken lägenhet iv har kommit till.

Det är en lägenhet för 6 personer men vi skulle lätt kunna bo 10-12 pers här och ändå inte bo på varrandra. 


Men efter att vi hade lämat våra väskor gick vi till Söder och jag fick äntligen visa dom fina delaran och lite av anledningen till att jag älskar våren och sommaren här i Storstaden. 

     

Men promenaden började vi Riksdagen där mamma skulle vara lite rolig.

 
  Det blev en härlig bild när hon invaderar Gamlastan.

                   

Sen fick jag det perfecka ljuset och var bara tvungen att tvinga upp mamma i trappan och fotade henne.

   

Sen kollade vi på utsikten. Mamma har tjatat om det sen hon var här förra sommaren.

Äntligen fick hon se alla båtar och vi passade på att ta en fika längt upp på en udde så hon kunde se hela Stockholm innestad.


Sen visade jag även Sofia kyrkan och alla små röda stugor och odlingsplatser.

     

Slutligen gick vi mot Globen och sen åkte vi tillbaka till Drottinggatan och åt buffé på Pong.

Nu några timmar senare är vi tillbaka i våran våning vid Nybroplan och ska nu se på "Världens Kväll För Alla Barn".  


I morgon blir det ännu en dag i förhoppningsvis fint värder.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards