linneawinroth

Alla inlägg den 9 juni 2017

Av linnea winroth - 9 juni 2017 06:45

Dagen blir lång idag. Den började vid 4:00 i morse. Sen var jag på Centralstationen kl 5:45, och vid 5:51 satte jag mig på ett tåg mot Göteborg. Och vid 11:48 fick jag äntligen krama om pappa och mamma. Efter några timmar blev jag klar och kunde åka till Olivers Studentmotagning. Bodil var först med att se mig och Mormor blev helt ställd när jag kom. Ingen visste att jag skulle komma så alla fick sig en överraskning. Tillslut kom studenten och även han blev förånad. Men mormor var den som nog blev gladast. Större delev av kvällen gick åt till att berätta för alla att jag inte hade berättat för någon att jag skulle komma.


Det var så roligt att få övrerraska alla och gud vilken fest. Nu får jag äntligen sova och detta var så värt alla sista minuten planeringar. Jag bestämde mig i går att komma hem. Jag insåg nämligen i går att jag skulle kunna komma. Så det blir en kort vissit i Falkenberg.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards