linneawinroth

Alla inlägg den 19 juni 2017

Av linnea winroth - 19 juni 2017 23:45

I dag tog jag en av dom tidigaste tågen man kunde ta från Stockholm för att komma till Västkusten så fort det bara gick. 

Vid 9.55 kom jag tillslut till Göteborg och där väntade mamma, Carro och Lotta på mig.  Sen hde vi en toppen dag i stan med lunch på Sukothai och sen gick vi till Liseberg för att få gå på "Lotta På Liseberg" I kväll var dte premmier och vi var där på bårde genrep och sändlingen.

Eftersom jag hade mycket med mig så fick jag plocka ut lite sladdar och hörlurar innan vi gick in på Liseberg. Och på kvällen dog kameran men laddaren hade jag visst lagt i fel väska så jag kommer inte kunna visa er biler förens på O
nsdag kväll tidigast. Så då får ni vara lite uppmärksamma. 

Men jag kan bjuda på en bild som mamma tog i dag.

 

Resten kommer på Onsdag. 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards