linneawinroth

Alla inlägg den 9 juli 2017

Av linnea winroth - 9 juli 2017 15:50

Jo varför har jag varit dålig på att uppdatera? Har jag tröttnat på att blogga så mycket? Har jag hållt på att jobba med något anant eller är det så att jag bara har jobbat för mycket? 


Sanningen är att jag har jobbat en hel det och lite mer än heltid. Därför har jag haft många långa dagar och har därför inte hunnit eller orkat blogga. Och sen När jag hade missat en dag så blev det lätt två och tillslut hade jag avrit borta i 14 dagar. Och jag får dåligt samvete när jag inte uppdaterar regelbundet. Men nu har jobbet börjat lugna ner sig och då kan jag börja blogga igen. Jag minns inte när jag senast hade en ledig dag som jag annvände till att bara ta det lungt. Det har varit så att på mina lediga dagar gör jag allt som jag inte hinner göra när jag jobbar. Och är jag ledig lite längre så flyr jag lite från allt och åker hem för att vila. Men då ska man hinna träffa alla som man inte träffar annars. Så jag är ju inte speciellt utvilad när jag kommer tillbaka Stockholm. Men i dag har jag hittat tillbaka till det som var innan. Nu har jag hunnit att städa undan allt från jobbet och hemma. Därför hinner jag nu att ha en ledig dag och bara tänka på mig själv och göra det jag vill. 


Men vad har då hänt sen sist?

Jo jag var hemma och firat midsommar. 

   

Vi hade lite lekar och där var det ungdommarna mot dom äldre. Ocj sen dom obligatoriska Jordgubbarna!

  

Sen har jag varit på Liseberg en vecka till. Sesvärre glömde jag minneskortet hemma i Falkenberg. Därför kan jag inte lägga ut bilder från det. Men nästa vecka ska jag hem till Falkenberg så då kommer jag kunna fixa bilderna.


 

Och sen har jag jobbat och nu är vi där vi är i dag. 

 



Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards