linneawinroth

Alla inlägg under augusti 2017

Av linnea winroth - 13 augusti 2017 23:15

Nu är jag hemma i Stockholm efter en månad nere på Västkusten. Men i dag åkte jag från Mora och får äntlgen mellan landa i Stockholm. Jag ska jobba på Tisdag därför måste jag till Stockholm. Jag skulle egentligen hem till Falkenberg men jag måste jobba här. Men det gör verkligen inget för gud vad jag har saknat Stockholm. I morgon ska jag till stan och hänga lite och kolla på allt nytt som har kommit in.


Jag åker inte upp till Mora innan Fredag så några dagar ledigt blir det allt. Denna helgen var det Cykelvasa och nästa helg blir det sprint och stafett. 

 

Av linnea winroth - 12 augusti 2017 21:45

I dag har dagen gått mycket lättare att jobba och jag tog även en tur ner till sjön nu på kvällen.

Men nu är denna veckan slut och jag får äntligen åka till Stockholm ett par dagar. 


 Såhär ser dagen arbetsplats ut. 

Men nu ska jag sova för fy f*n va seg man är efter 20 timmar ute i Vasaloppet spåret.

 

Av linnea winroth - 11 augusti 2017 20:15

I dag har vi klarat av den första dag. Det blev en låång dag och dom sista 2 timmarna var jobbiga att stå upp. Sen var det fortfarande lite fuktigt på marken efter morogn dagget. 

 

Men arbetsplatsen var ändå riktigt fin och varmt var det. Vi började dagen med en kofta och en söndrig megafon. Så vi stod i solen och ropade för full hals. Men efter maten fick vi t-Shirt och en ny megafon. Sen flöt eftermiddagen på. 

Sist men inte mints så får jag väll visa hur vi jobbar när vi plockar in alla högtalare.


   

Av linnea winroth - 10 augusti 2017 22:16

I dag har vi varit på väran event yta. Det är mitt inne i skogen och super mysigt med blåbärsris precis vid fötterna på oss. Så efter att vi jobbat 9-12 så åkte vi och handlade allt som behövdes för att göra blåbärssylt. Sen ät vi mat innan vi åkte ut i skogen för att plocka blåbär. Det blev totalt 5L blåbär så det var bara att åka hem och börja koka sylt. Jag var med och plockade men sen fick Pilip koka sylten själv eftersom det var han som ville ha dom och inte jag. Jag var bara med som sällskap.

Min mest lyckade stund i dag var ändå när jag fick fota allt runt om kring och speciellt vid vattenkraftverken.

Men även borta vid Volvospåret.

Ser ut som att bilderna är hämtade ur ett redigerings program men det är helt neutralt och orört.

Av linnea winroth - 9 augusti 2017 19:47

I dag har jag suttit i en bil i ca 10 timmar. Efter ca 70 mil och en omväg via Sälen är jag nu i Mora. Jag firar min födelsedag med att köra denna bilen.

Men nu är vi framme och snart ska jag äta lite. Sen ska jag nog sova för jag började vid 06:00.

Av linnea winroth - 8 augusti 2017 21:45

I dag har jag och mamma varit i stan för att hitta någon present till mig. Det blev en beigh blus med en rosett tunt halsen. På väg in till stan stannade vi hos Coffe och pratade lite med han. Och sen när vi var inne i stan så ringde han och fråga om jag inte kunde lägga upp och laga några byxor till han. Så de har jag nu gjort. Och nu i kväll åkte vi till Halmstads för att fira lilla mig som fyller år i morgon. Dessvärre är jag i en bil på väg upp till Mora och Sälen då. Så vi fick fira i kväll.

Jag passade på att ta en drink och sen blev det lite bilder framför den fina toalett spegeln.

Och nu är vi hemma. Jag ska hoppa i säng väldigt snart för jag har en lång dag framför mig nu.

Av linnea winroth - 7 augusti 2017 18:44

Nu kommer alla filmerna. 

Tyvärr blåste det lite och solen stod för långt så jag hade lite svårt att se allt jag filmade.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   

Av linnea winroth - 6 augusti 2017 23:45

I dag kom Pegah och jag tog med henne på Pippi Långstrump. Oj va roligt det var i kväll. Men dagen började hos mormor för hon har haft min födelsedags lunch eftersom jag inte kommer vara hemma på min födelsedag. 


Det var mysigt men nu sitter jag coh Pegah i uterummet och pratar. 

Filmerna från i kväll kommer upp i morgon. Men i kväll kommer bilderna.

                             

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards