linneawinroth

Alla inlägg den 3 september 2017

Av linnea winroth - 3 september 2017 23:02

Jag är på bättringsvägen för i natt fick jag äntligen sova hela hatten utan att vakna vid 04:00 för att det gör förbannat ont i halsen. Men i dag var det uthärdligt. Jag var gråtfärdig i går för jag vist inte vad jag skulle göra för att lindra smärtan i halsen. Som tur var så köpte jag Cola och kolsyran lindrade halsen. I dag fortsätter jag att dricka Cola för att lindra halsen. Som sagt är jag på bättringsvägen.

Men till något annat i dag. Jag har varit hemma sen i torsdags och inte gått många meter från sängen. Och man märker när jag är sjuk för jag går aldrig ut med glasögon. Tycker nämligen inte om det. Men jag går inte heller i mjukisbyxor. Men i går gick jag och köpte Cola i både glasögon och mjukis.
Men i dag fick jag sätta på mig linser och ta på mig jeansen. Sen åkte jag till Sollentuna för att skriva kontrakt. Så nu har jag köpt en lägenhet och snart får jag flytta in. Det är lite som ska göras i min lilla 1:a på 20m2. Men Gud så kul det är att få äga något själv och inreda som jag vill.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards