linneawinroth

Alla inlägg den 7 september 2017

Av linnea winroth - 7 september 2017 22:21

Japp i dag tog jag mig ut till Barkarby och Ikea för att få lite hjälp med planeringen av mitt kök. Eller jag ville kolla om jag kunde få in en ugn/ mickro och en diskmaskin. Det gick inte super bra men det blev fint.
 
Och när jag ändå var där passade jag på att köpa några av sakerna jag behöver.

[Bild]

Det blev ett nytt täcke och en kudde samt lite bestick.
På vägen ut så passade jag även på att äta en hotdog.

Väl hemma så satte jag mig vid skrivbordet och skrev lite innan jag hade ett 2 timmars samtal med Pegah. Super roligt att prata med henne ett tag.

Men nu lite senare ligger jag i sängen och funderar på var tiden tog vägen. Jag börja prata med Pegah 17:40 och slutade strax innan 20:00. Sen satte jah mig och skrev och nu är klockan 22:20. Vart tog tiden vägen?
Men i alla fall så tänker jag sova nu och så får vi se vad jag gör i morgon.

 

[Bild]

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards