linneawinroth

Alla inlägg den 16 oktober 2017

Av linnea winroth - 16 oktober 2017 22:18

Det tog en vecka att få i ordning allt. Men nu är det klart. Jag ska bara packa upp det allra sista i skåpen men i det stora hela så är min lägenhet klar. Allt ifrån golv, gaderob och säng till hyllor, lampor och skåp. Pappa fick till och med upp min tv på väggen och jag fick skaffa mig en Chromcase så nu kan jag köra allt via min tv.
Det tråkiga är ju att detta är mamma och pappas sista kväll här för i morgon åker dom hem igen. Men då kan jag äntligen fota lägenheten så ni alla kan se hur den ser ut för det har jag ju inte visat er.

Tills dess kan ni få se bilder på hur det har sett ut innan vi börja renovera.

Ett ända kaos med saker precis överrallt.

Men nu är det så fint. Avslutar dagen med Rosabandet bilden.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards