linneawinroth

Alla inlägg den 13 november 2017

Av linnea winroth - 13 november 2017 10:06

Ja jag vet att jag har varit borta här ifrån ett bra tag nu. Längre än vanligt och denna gången utan någon förklaring alls.

Jag brukar ju oftast uppdatera er om jag kommer vara borta ett längre tag men inte denna gången.


Men jag har dels haft mycket jobb och inte hunnit blogga och sen dels för att jag faktiskt inte kunnat eller velat blogga. Kände att det varit för mycket runt mig och då behöver man tyvärr välja bort vissa saker som inte är livsnödvändiga. och då blev dessvärre bloggen drabbad. 


Jag har helt enkelt behövt ta hand om mig själv lite. I ärlighetens namn har jag varit sjukt dålig på detta den senaste månaden och min Rosa månad tog mycket energi av mig vilket jag just då valde att förtränga. Men precis som i allt annat så tar energin och orken tillsist slut och därför valde jag att skära ner på vissa saker.




Men nog med prat om min frånvaro. Nu är jag här igen och med detta så ska jag väll komma tillbaka med en regelbunden uppdatering. Jag vill inte lova något för då måste jag ju hålla det. Så vi kan väll säga att jag ska försöka uppdatera er dagligen.

__________


Så till dagens planer. Jag ska jobba på ”Stockholm Filmfestival” i kväll så jag ska snart åka in till stan. Jag börjar 14:30 så får vi väll se när jag slutar i kväll. I morgon har jag bara möte på förmiddagen och sen är jag kanske ledig. Vi får se hur det blir. Är jag ledig då så får det bli Starbucks och bara ta hand om mig själv.

 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards