linneawinroth

Alla inlägg den 24 januari 2018

Av linnea winroth - 24 januari 2018 23:08

Min dag har varit bra. Jag har suttit på Starbucks några timmar och allt verkade lugnt så jag tog och köpte Subway på vägen hem. Jag var så lättad av att få komma hem och slänga mig i sägen och se på en film. Men nej det gick väll inte som jag tänkt mig.

Jag blev utelåst från min egna lägenhet. Nej jag glömde inte nycklarna inne, utan jag fick inte upp 1 av 2 lås. Jag stod i ca 10 min och bokstavligt talat försökte slå in dörren. Som tur är så har jag en ganska ny säkerhetsdörr. Så den gick inte att rubba.

Efter ett samtal så kom vice ordförande i föreningen och efter några samtal så kom vi fram till en låssmed som skulle öppna dörren.

 

Efter 50 min så kom en händig granne förbi och tillsist så fick han upp dörren. Så jag fick ringa låssmeden och säga att han inte behövde komma. Men han var redan påväg så det kostade mig 490kr bara för att han redan hade åkt. 

Men efter en timme så kom jag slutligen in och fick äntligen äta min kalla Subway macka.

Så nu ligger jag i sängen och spelar spel på mobilen.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards