linneawinroth

Alla inlägg under januari 2018

Av linnea winroth - 1 januari 2018 11:01

Jo men då är det 2018. Hoppas alla har haft det riktigt bra under nyår och under året som gott. Som alla andra så ska man väll sammanfatta året som gått. Så vad har jag hunnit med under 2017?

 

Januari


8-12 Jan: Fjällen

Då åkte jag och Linnea till Tännäs för att hälsa på hos Ylva. Det blev en del åkning och sen även en del fest och sena kvällar.

       

Minnerna därifrån är förts dagen i en skidbacke och sen min och Ylvas fest på ett badrumsgolv och Linneas sätt att torka håret. 

 


25 Jan: Reporter för Melodiexpiditionen 

Då jag fick reda på att jag skulle vara Postkodlotteriets repoter under Melodifestivalen

   

 

Februari

4 Feb: Melodifestivalen startar i Göteborg

Den oficiella bilden på oss när vi fått all utrustning.

  

 

Mars

11 Mar: Finalen på Frinends

     

15 Mar: Utbildning för Matresan

 

29 Mar: Startar Matresan

 

 

April

30 Apr: Danny Saucedo på Hamburger Börs

 

 

Maj

 

Juni

 

Juli

6 Jul: Kväll med Bodil och Heinz på Skansen

     

15 Jul: Matresan för Team Öst tog slut

 

 

Augusti

6 Aug: Pippi Långstrump


9-20 Aug: Sommar Vasa


24 Aug: Liseberg med Ida

   

 

September

3 Sep: Skrev på kontraktet till min egnan Lägehet

9 Sep: FoodTruck SM

  

 

Oktober

3 Okt: Fick nycklarna till lägenheten

 

 

November

21 Nov: Överaskade familjen i Falkenberg

 

December

 

Jo 2017 har varit ett år med fullt av händelser. Den största är nog ändå Melodifestivalen och flytten till min Lägehnet. 

Nu ser vi till att 2018 blir minst lika händelserikt. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards