linneawinroth

Alla inlägg den 26 februari 2018

Av linnea winroth - 26 februari 2018 21:30

I dag var det fruktansvärt kallt då morgonen började med -23°c, under dagen så blev det varmare men det kändes mot slutet. Men förutom att det är kallt så har jag super kul. Men dagens roligaste stund är när skotrana kommer runt 17:20 och berättar att det inte är många kvar i spåret. När alla var hema sen en timme senare så åt vi mat och pratade innan jag lämnade in och gick upp till rummet. 

Nu sitter jag här och laddar upp bilder. I dag kommer det nämligen ingen film men lite bilder från dagen som John har fotat med min kamera. 

                               

Det är en del teknik men jag tycker det var fint. 

Nu ska jag sova för i kväll är jag riktigt trött. I morgon är jag vid mässan och kör mitt sista pass innan ledighet. Sen har jag bara 2 dagar i spåret. Det är lite tråkigt att det snart är slut för tiden går riktigt fort här uppe. 

Sen ska jag ner till Falkenberg i några timmar innan jag drat upp till Stockholm dagar innan mamma, Viktor och Sanna kommer upp. Så då blir det fullt ös en helg till. Mars månad bir lika fullspäckaed som Februari med besök, jobb och kul. 

Men först sova.

 


Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards