linneawinroth

Alla inlägg under februari 2018

Av linnea winroth - 20 februari 2018 19:00

I dag har jag varit i Göteborg för att hämta ut min nya bil. Det blev en Xc90 som nu ska få följa med upp till Mora några veckor på jobb. På vägen hem så svängde jag förbi hos farmor så hon fick se bilen innan mormor och Leif kom förbi på en fika. Sen åkte vi en sväng till Wallencia och hälsade på Bodil, Wille och Coffe. 

 

Denna lilla killen har synat mig från topp till tå och efter ca 10 min så vågade han komma fram till mig och sitta i mitt knä. 

Sen när mormor och Leif hade åkte hem så stack jag och pappa för att handla inför min Mora resa. 


Nu ligger jag i soffan och kollar på lite youtube innan jag ska sova. Ska försöka komma iväg runt 6:30 i morgon.


 

Av linnea winroth - 15 februari 2018 22:55

I dag har mamma åkt hem efter en vecka hos mig. Vi har hunnit med en hel del och jag har vara velat umgås med mamma därför har jag inte bloggat. Det blr ju en natt själv innan killarna kommer hit så vi kan umgås lite. Sen nästa vecka så drar jag upp till Mora och där blir det mer blogg och kanske till och med lite videos. 


Men mamma åkte vid 11:16 och vid 13 var jag på auditon på Gröna Lund inför "Mamma Mia The Party". Vi får se vad som händer men det känndes bra. 

Men i alla fall..... Nu ser jag på film och i morogn blir dte kill helg och så ska jag packa inför två veckor i Mora. 

Uppdatering kommer efter helgen. 

 

Av linnea winroth - 7 februari 2018 20:36

Jag jobbar denna veckan med att intervjua folk på Stockhommsmässan. Det är lika tråkigt som det verkar. Man intervjua bransch folk som varit med ett tag och ställer 30 frågor med miljoner under frågor uppdelat på två A4 sidor. Vi tycker det är för mycket och personer vi intervjuar tycker att det är fruktansvärt mycket. Folk klarar av att svara på max 10 frågor innan dom blir arge och stressade. Men det är inte jobbet och frågorna i sej som stör mig. Det är bara det att man går runt på betonggolv i 6 timmar och nästan alla som man prtatar med eller frågar är så stressade.
Men nu har jag gjort 2 av 3 dagar så det är skönt. Jag kör sista passet på Fredag. Så i morgon blir det tillbaka till Emma och få en lite lugnare dag. Sen till helgen kommer mamma och besöker mig. Så mysigt vi ska ha det.

Av linnea winroth - 6 februari 2018 19:19

I dag är det 21 år sen mina föräldrar fick mig. Efter en del om och men så fick jag äntligen följe med dom hem. 

Tiden går fort och jag glömmer ofta det men det är en viktig dag. 

Själv har jag jobbat hela dagen men eftersom det är min årsdag så passade jag på att äta Sushi till Middag. Så kvällen blev mysig med mat och sen film. 


Nu sitter jag och läser lite och slöar innan jag ska sova. I morgon blir det jobb 9:30-16 så det  får väll gå. Det är förbannat jobbigt eftersom jag går på hårda betong golv i 6 timmar utan någon möjlighet att sätta sig. 

Men jag ska härda ut denna vecka och sen till helgen kommer mammi och hälsar på. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards