linneawinroth

Alla inlägg under mars 2018

Av linnea winroth - 14 mars 2018 23:48

I dag har jag jag varit på ett VIP event på Max Hamburgare. Dom lanserar 3 nya saker till deras ?Gröna familj?
Så jag gick till Max vid Karllinska i Solna. Där bjuds man på bubbel och sen massvis med mat.

Man fick ett visitkort när man hade blivit avbockad och sen fick man välja fritt bland hela Max sortiment och sen även pröva deras nya och mest populära dip såser sen även veggan nuggets. Allt var super gott och jag kommer lätt välja veggo altinativ på Max.

Jag valde Umami Hallomi burgare med pommes och en cola Light.
Sen fick jag testa olika såser så som Honey Curry, Ranch, Greean & Garlic, BBQ och Hot Creole.

När man sen lyckas pröva alla såser så kom dom in med vegganska nuggets.

Kvällen var för övrigt riktigt lyckad med riktigt god mat. Jag vet att vissa andra skulle dött om hen fick vara med om något sådant här.

Av linnea winroth - 6 mars 2018 19:30

Jag kom hem i går kväll runt 22:30 och då la jag lig med det samma och slocknade med en gång. 


Men i dag har jag haft lite att göra nu innan alla kommer hit. Först och främst så har jag tvättat allt från sMora resan då jag bott i en ryggsäck i 2 veckor. Sen har städning stått på schemat då pappa och Viktor kom på besök precis innan jag drog till Mora. Dom hade med sig en del saker osm jag i dag har fått ta tag i och rensat och sorterat nere i källaren. Förutom det har jag åkt iväg och skrivit ut lite papper och duschat. Men trots att jag har varit riktigt seg så har jag hunnit gjort mycket på väldigt kort tid. Jag var klar med allt utom papprena runt 13 och sen tog jag det lungt till 16 innan jag drog iväg och fixade det. 


Men nu är jag hemma och äter risotto och ser på den nya Beck filmen. 

I morgon ska jag på ett möte och sen hem och fixa det sista innan brossan och Sanna kommer i morgon. 

 

Av linnea winroth - 3 mars 2018 20:46

I dag har jag varit ledig och då blev det inte många knop. Jag var ju uppe i natt och kollade in Nattvasan. 


 
Så här ser det ut på natten i vårat spår. 


Nu i kväll har vi ätit Risotto. I morgon kör vi slsta rycket på vasaloppet. 

 

Av linnea winroth - 2 mars 2018 20:45

I dag har jag varit ute i spåret och hejat. I dag hade alla åkare lite problem hos oss vid Volvo. Dom som plogar våra spår hade gjort en rolig grej för sträckan vid Volvospåret. Det var spår upp för backen vid oss och sen helt plant. Sen återfinns spåren 50m bort. Precis vid vårat Volvospår. Det finns alltså inte några "Vandliga" spår. 


Men detta var ju till våran fördel och vi lyckades få fruktansvärt bra statestik. Vi hamnade på 90,1 procent. 


Men dagen var rolig och i natt är det Nattvasan.


   

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards