linneawinroth

Alla inlägg den 1 april 2018

Av linnea winroth - 1 april 2018 21:52

Dagen har kantats av teknikstrul i princip hela dagen. Först varnar datorn att minnet börjar bli fullt, sen när man rensat lite och ska börja redigera film så har min kamera ballat ur och raderat filer. Så när jag i dag skulle sätta mig och redigera intervjun som jag gjorde i Fredags så har två delar av intervjun försvunnit. ala 15 min totalt. Toppen, jippi!!!! Eller inte. Det gjorde att jag som tur är har ljudet från hela intervjun eftersom jag sparar det separat men videon i sig har försvunnit. Så då får man vara lite kreativ och kippa ihop allt med bilder i stället. Men efter 8 timmar framför datorn och jag har gjort vad jag kan så är jag fundersam och lite kluven. Ska jag göra det som ett tvintervju eller en radiointervju? Vad blir bäst? 

Får klura på det under morgondagen och ta ett beslut senare. Nu ska jag sova och vila upp mig inför en fullspeckad vecka. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards