linneawinroth

Alla inlägg den 11 maj 2018

Av linnea winroth - 11 maj 2018 21:31

Denna jobbdagen började i katastrof då våran lastbil vägra starta. Så vid 9 började försöket med att få igång den med startkablar och våran personbil. Då den var för klen för lastbilen fick vi ge upp och fick då hjälp av en minibuss.

Men vi i såg ganska fort att det inte fungerade alls och det var då dax att ringa efter en bärgare. Vid 12 kom äntligen bärgaren och även han försökte med startkablar.

Men även han misslyckades med det och nu började vi diskutera om bärgning till en verkstad. Men efter ytterligare 15 min så fick han mirakulöst igång bilen. Så jag kunde slutligen ta mig till Knivsta där alla andra väntade på mig.
Så jag kom tillslut fram till Knivsta bara 3 timmar för sent. Men vi fick upp allt ganska fort och var på banan till kl 14.
Dessvärre kunde oron och stressen inte lägga sig riktigt då våran personbil hade fått lite problem med lufttrycket. Men nu är jag hemma igen och vilar så jag är pigg och glad i morgon.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards