linneawinroth

Alla inlägg den 12 maj 2018

Av linnea winroth - 12 maj 2018 17:30

Haha i går strejkade lastbilen för mig och i dag material slut i butiken. Så jag fick sakta stänga ner min station. Jag stod på mejeri denna veckan och då demar jag soppa, youghurt och färskost på bröd. Första tog mina shotglas slut och butiken ville inte att jag skulle ha för stora glad om jag ändå inte fyller upp dom. Och dom ville inte att jag skulle fylla upp mer för då förorar ju butiken på det. Sen tog brödet slut på bröd avdelningen så då ville dom ha tillbaka mitt bröd. Så jag fick smidigt plocka ner någon timme tidigare och bara hjälpa dom andra och ta det lite lungt innan man kunde börja ta isär stationen utan att det såg allt för konstigt ut. 

Men ananrs gick det förvånads värt bra vid mejeri. Våra soppr brukar gå ganska dåigt men det gick bra och jag sålde en hel del soppa. Men nu tar jag helg och tänker vila upp mig. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards