linneawinroth

Alla inlägg den 29 maj 2018

Av linnea winroth - 29 maj 2018 21:29

I dag har jag tillbringat dagen på Mall Of Scandinavia. Jag vaknade i dag och kännde att jag ville fixa håret lite. Så jag gick till frisören för att färga håret. Förväntningen var att håret skulle bli som sist.

 

Typ. "Hej jag vill färha hårte rött" och så bir det bara färg i halva håret. Och då är färgen ganska mörk också. Men i dag så gick dom verkligen all in när jag ville färga håret rött. 

Så jag gick från detta......

 

Till detta.....

 

på typ 30 min. Det jag inte var berädd på var ju att jag för en stund skulle ha flammit hår.

 

Ja det bev Gul/Orange och jag tyckte det var lite häftigt för tänk hur coolt det skulle vara om jag kunde få håret att det ut som att det brann. Så typ orange i topparna och rött i resten av håret. 

För övrigt passade jag som gulhårig?

 

Tyvärr kunde ju ingen ta mig seriöst när jag såg ut såhär. Men 2,5H senare så fick jag se resultatet. 

 

Så nu ser jag ut som Arie med en riktigt intensivt röd färg i håret. 

Och annars då?.... Hur är det med er? Mår ni bra? 

Jag mår bra och i morgon är det jobb igen. Så en vecka på resande fot igen. Och det är bara 2 veckor kvar innan jag åker hem ett tag.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards