linneawinroth

Alla inlägg under juli 2018

Av linnea winroth - 9 juli 2018 20:41

I dag har jag hämtat Ellie och sen kört till Vimmerby. 

 

Efter lite tårar så fck hon äntligen gå in till Pippi och Emil. Vi hann med att besöka Pippi och hennes sjörövare innan vi sprang av oss borta vid Karlsson på Taket. 

           

Nu i kväll hann vi besöka Susanne och sen äta pizza till kvällsmat. I morgon blir det en desto längre dagn på Astid Lindgrens Värld för då ska vi besöka varända centimeter av parken. 

Nu sitter Ellie i som pyamans och ser på film.

       

Såhär bor vi i Hultsfred.

 

Av linnea winroth - 6 juli 2018 21:51

I dag har jag varit ledig och då passar jag på att ta det lugnt med att packa inför nästa veckas resa med kusin vitamin. Sen har jag sett på lite film och suttit med lite scheman. Jag dokumenterar alla mina jobb och nu uppdaterade jag den efter förra veckans jobb. 

Nu i kväll har jag och pappa ätit lite kräftor som pappa har rökt. Det är riktigt mumsigt med rökta skaldjur och han blir bättre på det där med att röka skaldjur.   

Nu senare på kvällen så sitter jag och skriver lite och lyssnar på en ljudbok. 
I morgon är det dax för jobb igen. Så jag jobbar Lördag och Söndag och sen tidigt på Måndag så drar jag Upp till Göteborg för att hämta Ellie. 

 

Av linnea winroth - 4 juli 2018 15:02

I dag har jag hunnit med en lunch med Sara och det var så kul för vi ses så sällan. Så när vi väl ses så har iv en hel det att prata om. Så jag tog cyklöen in till stabn och var där några timmar, sen hann jag hem lagon tills Viktor skulle iväg med Sanna och familjen. Så nu när Viktor är iväg och pappa är hos farmor så sitter jag och mamma och lyser lite i soffanb. Hon läser en bok och jag bloggar och läser lite på datorn. 

I kväll kanske det blir grillat med mormor, Leif och Julian vi får se. Sen blir dte en titidg kväll då jag ska jobba i morgon igen. 

 

Av linnea winroth - 3 juli 2018 21:45

I dag har jag tilbringat dagen med Juian och då var vi på Gekåst och åt mat, glass och shoppade lite. Sen åkte vi hem till mormor och kollade ite på fotboll innnan jag åkte hem och vilade lite. Nu på kvällen så åt jag och pappa lite kräftor. 

Nu vlir dte film och sen sova för jag är ganska seg efetr jobben. Nästa vecka blir fullspäckad så jag ska till Astird Lindgrens Värld med Ellie. 

 

Av linnea winroth - 1 juli 2018 22:15

I dag har jag börjat på Tallgläntan på riktigt. Jag hade en mjukstart förra veckan men nu är jag där på riktigt och här kommer jag vara i en månad nu. Jag jobbar i dag och i morgon och sen är jag ledig 2 dagar. 


 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards