linneawinroth

Alla inlägg den 17 september 2018

Av linnea winroth - 17 september 2018 18:00

I dag har jag varit på en intervju i Solna. Den känndes bra så jag är nöjd men vågar inte hoppas på något då jag tyvärr haft fel den sista tiden. Men vi får se hur det blir under veckan. Efter intervjun så åkta jag in till stan för jag ville kollat på någon fotoutställning på kulturhuset men det var lite mycket poliser på plattan så jag gick bort till Gallerian i stället. Och då hörde Ylva av sig så då passade jag på att träffa henne någon timme innan hon skulle jobba. 

Det var roligt att träffa Ylva för jag minns inte riktigt när vi sågs men typ i våras. Så även om vi inte hann prata super länge så hade vi kul den tid vi fick och så får vi se till att ses snart igen. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards