linneawinroth

Alla inlägg den 23 september 2018

Av linnea winroth - 23 september 2018 21:00

I dag har jag inte gjort speciet mycket. Jag har gjort juice tills i morgon och sen har jag sett på fim. Jo sen har jag faktiskt tagit bort mina gelenaglar. Jag har ju haft dom en månad och det har blivit en utväxt på dom men främst är det för att dom har blivit lite för långa enligt mig, vilkter har resuterat i att jag har slagit till dom och det känns alltid som att jag har dragit av hela nagelen från roten. Så jag tog bort gelet och målade dom bara med rosa glitter. Nu ska jag försöka behålla längde på naglarna. Sen är väll målet att göra nya naglar i Thailand. 


Men det är ett litet tag kvar så jag ska fokusera på första dagen på jobbet i morgon. Nu är det två veckors utbildning så vi börjar lätt.

Men jag ska se klart på Maria Wern coh sen sova.

 



Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards