linneawinroth

Alla inlägg den 8 november 2018

Av linnea winroth - 8 november 2018 07:39

I dag blir det blogg på morgonen. Det var ett bra tag sen jag bloggade på morgonen. Brukar bara hända när jag är på väg någon stans. Typ semester eller besöka familjen. Inte i dag. Sanningen är att jag tog lite fle på tiden. Jag var helt 100 på att jag började 7:30 hela veckan men inte då. Jag började visst vid 8 i dag. Så är på jobbet i god tid i dag. Tänkte att jag kunde hinna med och fixa lite ordergranskningar innan jobbet men jag hade visst gjort allt i går så då passar jag på att blogga lite och berätta hur min vecka har varit. Jag har ju medvetet valt att inte blogga varje dag efter Oktober månad. Vilken paus det har avrit då! haha jag har varit borta i en vecka och det har inte hänt så mycket. 

I Lördags var jag på eventutbildning. En utbildning jag velat gå väldigt länge men det var jobbigt att vara där måste jag erkänna. Det var många komplicerade ord och väldigt flummitg så vissa stunder hade jag svårt att hänga med men workshoppen var roligt och man fick vara kreativ under en hel dag. 

I Söndags så städade jag lägenheten och resade kyl och frys så den är tom lagom til Jul. 

nnars har det varit jobb hela veckan där jag gör framsteg för att sen kastas tillbaka till ruta 1 igen. Okej så dåligt det kanske inte går. Jag tycker jag gör bra framsteg men coatcherna antyder på annat så jag blir lite stressad av det men jag ska ta mig igenom det. 

Och nu är det Torsdag och snart helg vilket ska bli super skönt att vara ledig i helgen. Då jag har planer på att släppa jobbet helt. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards