linneawinroth

Alla inlägg den 16 november 2018

Av linnea winroth - 16 november 2018 20:30

I dag  har jag tagit mig ner till Kungsträdgården efter jobbet och börjat åka Skridskor. Det är så härligt att komma ner dit och åka. Men det är ju första gången för i år så jag orkade inte så länge innan fötterna värkte. Men nu är jag i gång och det är så skönt. Nu är det ju helg så jag ska åka hela helgen är tanken. Jag kontaktade äeven Emma på vägen hem och frågade om hon ville åka med mig. Så på Söndag kommer hon in och åker lite med mig. Så roligt att jag kan glädja andra med det lilla jag gör. 

Nu blir det Fredagsmys innan jag ska sova. I morgon blir det först utbuildning och sen skridskor. 

Nu på vägen hem så såg jag att dom hade smygpremier för den Nya Gallerian.

    

Alltid mysigt när det händer något i stan. Gallerina har ju varit under ombyggnad i typ 2 år och under dom 2 veckorna som jag inte varit inne i stan så ahr dom lyckats få kart en hel övervåning. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards