linneawinroth

Alla inlägg den 8 december 2018

Av linnea winroth - 8 december 2018 18:54

I dag har jag varit riktigt seg efter gårdagens julfest med jobbet. Så det har än så länge hunnit bli tre filmer och en omgång tvätt. Sen vid typ 17 så tyckte jag att det var dax att laga lite mat. Så jag gick och handade det lilla som saknades för att sen göra matlådor till hela veckan. Så jag är snart redo för sista veckan på jobbet innan ledigheten. 


Jag har inte riktigt hunnit eller orkat blogga men jag kan snabbt säga vad jag har gjort sen sist. 

Jag har hunnit ha mamma på besök. Varit på Orups 60års firande på Globen, Köpt nya skridskor och hunnit åka ca 20 timmar sen isen i kungsträd gården öppnade för säsongen. Hunnit vara på ett julbord med Emma och assistenterna och haft julfest med jobbet. Och nu är det bara en vecka kvar innan lång ledighet. I morgon ska jag åka skridskor igen då jag bara hunnit med det 1 gång denna veckan och jag inte orkade åka i dag. 


Slutligen så lägger jag in bilder och någon film på vad jag har gjort. 

   

Besöket av mamma.

 


 
 
  Orups 60 års fest.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards