linneawinroth

Direktlänk till inlägg 29 januari 2019

Här händer det grejer

Av linnea winroth - 29 januari 2019 20:05

I dag har det varit lungt på jobbet. Men jag har även fått frågaon om jag vill byta team på jobbet så på Fredag sk ajag flytta över till ett annat team. Allt började egntligen i Fredags på våran Aw. runt 24 när våra chefer var lite runda under fötterna så fick vi fråga vad vi ville ända på för att göra ett bättre jobb. Jag sitter mitt i kontorslandskaper och jag har 8 platser runt mig men ingen sitter där. Så när fick frågan om vad dom kunde göra för att jag skulle jobba bättre så sa jag att jag vill hen kollega bredvid mig så jag slipper känna mig ensam. Men detta hända i hegen och som sagt alla var typ påverkade så att chansen att dom skulle minnas detta nu när man var tillbaka på kontoret var ju mimimal. Men i dag så fick jag frågan om jag ville flytta på mig så jag får vara med i gemenskapen. Så det är ju lite roligt att cheferna tar mig seriöst även när dom är på AW. Jag får flytta på mig när jag vill men jag tänker vänta tills att jag slipper ha kryckorna för ananrs blir det lite tight bland dom andra. Det är nog den enda fördeen jag har nu när jag sitter själv. Jag kan bre ut mig en hel del runt omkring min plats och ändå inte vara i vägen. Men kul att jag ska få byta team och får vara med personer som är grymma. 


Nu i kväll när jag skulle byta till mjukisbyxor så prövade jag att ta av pjäxan. Och till min stora förvåning så går det faktiskt att sitta i soffan utan den. Jag kunde även gå till kylen utan några större problem. Så jag ska pröva att sova utan den. Och har jag nu tur så kanske jag kan gå till jobbet utan antingen pjäxan eller kryckorna. Börjar se förbättring även om foten i sig ser ut som att den blivit manglad. Hel blå och svullen runt foten och foteden. Vill inte heller hasta iväg med allt så att det kanske inte läker helt innan jag återgår till det normala. 


Men nu ska jag sova för märker att ögonen går i kors när jag skriver.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linnea winroth - 6 juni 2020 15:45

I dag har jag tagit tag i att rensa ochs täda i mitt källarförråd. Jag måstr få lite plats till allt material till köket som kommer nästa vecka.     Så under 2 timamr så tog jag upp större delen av källargången. Har packat in sakerna som ska in...

Av linnea winroth - 3 juni 2020 20:00

I dag har jag gjort mitt sista besök på Ikea för att göra dom sista ändringarna och sen äntligen gör beställningen.    Det kommer bli ett grönt kompakt kök med ugn/micro, större diskho och en diskmaskin.    Såhär ska det se ut när allt är k...

Av linnea winroth - 23 maj 2020 21:15

I dag har jag kommit till ett avslut när det gäller att kolla på bilar. Ett x antal hundra bilar senare, och några besök i bilhalalr så har jag äntligen hittat en bil som jag vill ha. Det blev en vit Seat Leon från Aug 2019.    Nu på kvällen har...

Av linnea winroth - 27 april 2020 17:19


Hej  Allt bra med er? Vad gör ni på dagaran i dessa tider?  Sjäv jobbar jag på som vandligt. Eller nej inte som vandligt, jag har fördelen att får jobba hemifrån. Sen den 1 April jobbar jag nu hemma med hela setauppen med skärm, sladdar och likan...

Av linnea winroth - 29 februari 2020 10:52

Ja då är vi i storstaden igen. Denna gången bor vi på Icon saigon - luxery Design Hotel. Vi har en ganska mysigt rum. Första dagen var ganska lugn då vi låg vid poolen innan vi var ute och åt. I torsdags så åt vi den första frukosten och gasl...

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards