linneawinroth

Alla inlägg den 30 januari 2019

Av linnea winroth - 30 januari 2019 17:15

Första dagen utan kryckor. Det känns bättre för det är svårt att gå på kryckor och eftersom jag har skenan så känner jag inte att jag behöver dom mer. Och det känndes okej att gå till och från jobbet utan dom även om det är lite halt och jag känner att man halkar lite med skenan men jag känner mig 90% mer rörlig nu. Sen tar det inte en evighet att ta sig från pungt A till pungt B. 


På jobbfronten så har dagen gått bra. Jag är klart nöjd med min prestation för dagen och efter jobbet i dag så passade jag på att flytta alla mina saker och datorn till min nya plats. I morgon får jag sätta mig med mitt nya team. 


Nu när jag är hemma så prövar jag att ta några steg utan skenan och det går faktiskt att ha den på golvet utan att jag skriker. Kan till och med ta mig runt i lägenheten. Förhoppningen är ju att jag kan gå till jobbet utan skenan innan Ida kommer på Fredag. Vi får se. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards