linneawinroth

Alla inlägg under februari 2019

Av linnea winroth - 5 februari 2019 21:42

I dag har dagen po jobbet varit bra. Det har gott hyfsat bra. Enligt mig åtminstonde. Enligt min Chef och TM så gick det visst super bra. Jag är inte helt nöjd med min prestation i dag då  jag tycker att jag inte nådde upp till målen vi satt men det gör kanske inget. I morgon blir det en kortare dag på jobbet sen ska jag försöka att åka skridskor igen då det var ett tag sen och jag vill se hur det går med foten. 


Men nu i dag har jag jobbat till 18 och sen hem och duschat i en varm dusch efter kvällens kyla. Och nu har jag satt upp håret så att jag förhoppningavis får någon frisyr i morgon. Mitt hår ser ofta ut som ett fågelbo om jag somnar med fuktigt hår.

 

Av linnea winroth - 2 februari 2019 22:00

I dag skulle jag och Ida på bio. Vi skulle gå på Sergel och se A Star Is Born. Ca 5 min in i filmen så pausas filmen då texten saknades. Så dom fick starta om projektorn och försöka igen. Dessvärre fick dom inte igång texten den gången heller så vi valde att gå. Så vi fick pengarna tillbaka och sen åkte vi till Kista och kollade i lite affärer. Det var mysigt men foten värkte en hel del och jag typ bara ville hem. Men vi gick och åt lite på Tacobar innan vi handlade snacks och dricka på Ica innan vi drog hem och kollade på Mello. Nu ser vi på Anders Karlsson när han gör standup.

I morgon ska vi ha lite mysigt innan Ida ska åka hem igen. Helgen har varit kort men riktigt roligt och vi har skratta så vi vikt oss dubbelt.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards