linneawinroth

Alla inlägg den 28 januari 2020

Av linnea winroth - 28 januari 2020 20:12

Jo det är sant, i morgon är det exakt 4 år sen jag stod på perongen i Falkenberg med alla mina väskor och redo att flytta. Jag började flytten med att bo på hotell 2 nätter i Sollentuna. Nu 4 år senare har jag flyttat 300m längre bort och har nu min egna lägenhet. Mycket har hänt på 4 år. Men mer om det i morgon, ska försöka hinna gå igenom snabbt vad som hänt och så gör jag en snabb återblick.

Men till i dag då. Jobbet i dag har gått bra och har nästan lyckas återhämta mig efter Fredagens gala. Energin i dag var på topp och jobbet gick smidigt. Jag är såå nära en bonus på jobbet så jag måste kämpa dom sista 3 dagarna. Så jag är villig att försöka kämpa in i kaklet och om jag behöver kommer jag sitta kvar tills jag lyckas på Fredag eftermiddag. Sen är det bara 12 dagar kvar innan jag åker på semester. Bara 8 arbetspass och dom dagarna flyger fram. Och resväskan är redan framme, jag ser den varje dag och slänger ner allt jag kommer på att jag behöver.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards