linneawinroth

Alla inlägg den 15 februari 2020

Av linnea winroth - 15 februari 2020 15:58

I dag har det varit sista dagen på Central Palace hotel. I morgon flyger vi ner till Phu Quoc och ska spendera några dagar med sol vid havet och förhoppningsvis många utflykter. Vi ska åtminstone se vattenfall och fina stränder.

I dag har vi varit vid polen och vilat i skuggan. Jag sov i 2,5 timmar och det var så skönt att bara slappna av lite.

Jag njöt av dagens soppa och sen passionsfrukt som inte har funnits innan. Sen uppe vid poolen så tog jag en sparkling ice tea.

Nu i kväll var vi på pizza och steakhouse igen för att vi gillade maten så mycket. Jag tog en risotto och vitlöksbröd och Ida tog en kycklingsallad igen. Sen drack vi någon slanga drink innan vi gick och tog ut pengar så vi har till Phu Quoc i början.

Innan vi gick och packade väskorna så betalade jag hotell notan.

Det vi betalde nu var maten och taxin då hotellrummet redan var betalt men slutsumman för allt jag betalde blev nästa 11 milliner. Så visst får man känna sig rik en liten stund.

Slutligen så avslutar jag med en bild på hotellets meny i deras restaurang.

Beställningen göra på iPads vilket var lite veligt från början för ingen sa att man även ska fylla i vad man ville ha för något. Annars var det ju en bra grej.

Nja ska jag snart sova för man blir trött i denne värmen.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards