linneawinroth

Alla inlägg den 18 februari 2020

Av linnea winroth - 18 februari 2020 11:56

I dag var planen att åka till ett vattenfall men det fanns inget vatten nu när det inte har regnat på ett tag. Så vi åkte ner till hotellsatsning strand i stället och låg där i dag. Mina hörlurar hade laddat ut under natten så jag spenderade tiden med att sova i skuggan medan Ida tog massage och drack kokosvatten från en kokosnöt. När vi har super koljans på hotellet igen så simmade vi i poolen innan vi slutligen gick upp och duschade. I kväll ska vi äta på en liten restaurang utanför hotellet. Sen ska jag försöka komma ihåg att lämna in min tvätt för jag har lyckats spilla spad på alla mina klänningar och tröjor jag har haft på mig.

I morgon ska vi föröka ta oss ner till linbanan som finns längst ner på ön. Hoppas det inte blir för varmt.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards