linneawinroth

Alla inlägg under september 2011

Av linnea winroth - 27 september 2011 22:02

Ja i dag har det varit skola och lite plugg. När jag kom hem blev det till att måla naglarna och kolla på tv. Som vanlig var det inget rolig på tv så jag satte mig vid dator. Den första timmen var tråkig men sedan hände det något. Eric Saade loggade in. Så vi pratade lite under kvällen. Jag försökte få han att ge mig lite inspiration till lampan som jag ska göra i skolan. Men han kom inte på något. Men han är ju så snäll så han skickade en bild på sig själv. Nu ska jag käka ett äpple innan man ska sova.

 

Så gullig du är!!!!!


 

Av linnea winroth - 26 september 2011 20:00

Ja i dag firar mina föräldrar sin bröllopsdag. Då gav jag dom en rosa blombukett. (bild nr:1) Pappa gav mamma 3 röda rosor och en röd bukett. (bild nr:2) Mamma gav pappa biobiljetter till filmen Jägarna. Då lovade jag att passa lille bror så vi ska beställa mat och ha film kväll hemma. Viktor har gjort ett fint bildspel till dom. (film nedan) I kväll bjuder vi mor och far föräldrar på kvällsmat och tårta. Så just nu firar vi bara dom. Men i morgon är allt som vanligt, med skolan/ jobb och prov. Nu borde jag kanske gå och servera tårtan.

Bild nr:1

Mina blommor!!!!



Bild nr:2

Pappas blommor!!!!!!!!!



  Film!!!


 

Av linnea winroth - 25 september 2011 15:49

Jag då är man hemma igen. Jag har tillbringar min helg i Gullbrannatorp. Stafsinges församling hade läger för årets konfirmander. Vi har busat med alla 97:or. Vi har haft sådan tur med vädret och jag är as mätt. Man äter ju hela tiden på läger. Men nu är det super skönt att vara hemma. I kväll blir det till att baka tårta inför päronens bröllopsdag.   

Av linnea winroth - 21 september 2011 14:11

I kväll är det bowling, är jag taggad???

NEJ! Jag har ingen lust att träna i kväll. Kanske för att jag känner att jag måste plugga. Men jag får väll gå ändå. Jag slutar ju fyra så jag kanske hinner att plugga lite innan och sen blir det väll till att tillbringa resten av kvällen på rummet och plugga på svenska och so. Sen måste jag nog få tag i min bild lärare fö rhon är sjuk men en amman lärare sa att hon säkert kommer. Det som är rolig är att jag har bild i 2h och 40 min. och det är den ÄNDA lektionen på hela dagen. Känns onödigt att komma till skoan om jag inte behöver gå på någon lektion.

 

Av linnea winroth - 20 september 2011 20:30

Ja i dag har jag haft orientering i skolan. Det gick faktiskt riktigt bra. Jag gick under 53min. Sedan flyttade på våran sista lektion så jag slutade vid 13.00 Men jag var snäll och väntade med min kompis som hade missat sin buss. När jag åkte hem vid 14 tiden börja det regna. Jag tog vägen förbi församlingsgården och diskuterade lite saker inför lägret som jag ska med på till helgen. Jag var hemma ca 15:00. Efter en lång dag så tog jag det lugnt och slappade framför tv:en och datorn. På kvällen ringde jobbet och undrade om jag kunde jobba. Jag kunde ju inte det och resultanter blev som det blev. I morgon blir det tbx till skolan. På kvällen ska jag bowla. Jag orkar inte det just nu, men vi får se om jag orkar det i morgon.

 


Av linnea winroth - 19 september 2011 14:06

Just nu sitter jag och ska ha matte. Jag är inte så taggad för det. Kanske för att jag vet att jag slutar om ca 20 min. Är jag är klar i skolan ska jag åka och ta sprutor i Halmstad. Sedan blir det nog till att slappa i soffan. Jag får ju inte ha några aktiviteter efter det. Jag borde kanske prata med doktor innan jag åker därifrån. I morgon blir det till att planera inför lägret med Stafsinges konfirmander till helgen. När jag har gjort det är det bar till att springa iväg till nästa möte. Denna veckan blir det till att göra mycket. Men jag älskar när man har mycket att stå i. Nej borde kanske göra några tal innan man slutar.

 

Av linnea winroth - 18 september 2011 08:25

Ja I går hade jag en bowling match i Halmstad. Dessvärre förlorade vi med typ 3-13.   På kvällen hade vi kräftskiva hemma hos mormor. Då var även kusinerna där. Så jag fick träffa Ellie och Julian en liten stund innan dom skulle åka tbx till Göteborg.

I dag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag ska nog bara slappa och se på film. I morgon är det ju skolan så jag kanske borde plugga lite inför den kommande veckan. På veckan schema står det Orientering!   Inget man ser framemot men det måste ju göras. På Torsdag slutar jag 11.40 Så det blir en kort skoldag med endast bild på schemat. Men jag är nog kvar i skolan längre ändå. Nej men borde kanske gå och äta lite frukost nu!

Av linnea winroth - 14 september 2011 19:13

Nu är jag glad för att jag äntligen får göra det jag älskar.   

I dag ringde Anita. (Stafsinges diakon) Hon sa att jag är en bra tjej och dom ville att jag skulle komma tillbaka till Stafsinge.  

Dom sa att jag får vara med och leda konfirmanderna om jag vill. 

Det är ju så skönt nu när det är en ny präst där. Vi får hoppas på att jag kommer trivas. Sedan är det ju alltid lika kul att folk saknar mig. Så i morgon ska jag dit och träffa alla. Vem vet, jag kanske kan komma med något kul till alla ”små” konfirmander. (Jag tror att minst 75% av dom är längre än mig)   Nu måste jag gå och kolla vilka som jag kommer träffa i morgon. Önska mig lycka till! Man vet aldrig vad alla 97 kan göra   

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards