linneawinroth

Alla inlägg under november 2012

Av linnea winroth - 29 november 2012 23:12

Jepp i dag har jag varit en snabb sväng i fegen gör att gå på en andakt med gänget från Elida. Sen fiskade vi och pratade innan vi var tvungna att dra sig hem igen. Så just nu har jag tryckt i mig en macka och ska sova. I morgon väntar det skola och sen är det dax för italienaren att komma. Så nu blir det full fart i 10 dagar.

I skolan i dag gjorde jag klart min skål och mina tavlor på Neo. Det blev riktigt bra tycker jag. Eller ja vi får se hur det blir sen när tavlorna blivit brända. Men är riktigt nöjd med min skål.

Av linnea winroth - 28 november 2012 22:57

I dag har det varit skola och sen rep i för Levande julkrubban. I skolan gjorde jag en liten lampa och sen jobbade jag även på mitt Projekt Arbete.
Nu ligger jag i Viktors soffa och ska precis gå och lägga mig då Gabbi skriver till mig.
Hon undrade om jag har ställt någon fråga till Eric Saade. (Hon har nämligen fått hanns dvd, med pop explosion och extra materal) jag sa att jag inte trodde det. Då sa hon att dom hadde sagt att en Linnea Winroth har ställt en fråga så då var jag bara tvungen att kolla. Så hi skypade lite och jag fick se och det var jag. Så nu är jag extremt glad och ska somna med ett leende. I morgon kommer det upp lite bilder på mitt Projekt Arbete. Fremst blir det nog Neo på grund av att tavlorna på Eric Saade är iväg för att bli inramade.

Av linnea winroth - 25 november 2012 21:11

Ja i kväll var jag, mamma, Lotta, Carro och Jonte på Atadsbion för att kolla på en super bra show. Kålle och hanns vänner var så bra. Fast det är dom ju alltid. Det var ju någon som var extra roligt att kolla på. Självaste Linus (Neo) Ingelsbo var ju med. Jag lovade ju att jag skulle ge han intevjun från i sommras. Riktigt kul att han faktist kände igen mig. Det hade jag värkligen inte räknat med. Nu har jag bytat bild på min Facebook sida. Jag tycker att Danny har fått sitta där länge. Nu ska jag lägga upp bilderna från i kväll och sen se på en kriminalare med mamma.
(Blir en hel del bilder)

Av linnea winroth - 20 november 2012 19:56

Ja i dag har det varit skola och sen mys i soffan med Viktor. Det är väldigt mysigt att man kan komma hem från skolan och sen bara slöa framför brasan. Tiden går så fort snart är det skolkonferans i skolan och sen är det helg. Nästa vecka kommer våra efterlängtade Italjenare. Och sen är det inte långt kvar på denna terminen och då är det mitt sista jullov.

Av linnea winroth - 19 november 2012 18:23

Ja i dag var jag ju ledig från skolan och då passade jag på att sova länge. Sen gick jag och mamma en promenad inna vi åt frukost. Jag hann städa lite innan jag åkte till Bilskolan. När jag var klar åkte jag och mamma till Halmstad för att ta allergisprutor och då passade jag på att köra hela vägen hem. Jag kom innan för dörren innan Viktor skulle i väg och träna så då körde jag han dit och nu är jag hos Zara medans jag väntar på att han har tränat klart så att vi kan åka hem igen.

Av linnea winroth - 19 november 2012 00:00

Japp i dag var jag på bio i Halmstad med Gabrielle och Louise, vi såg sista delen av twilight trilogin. En riktigt rolig dag med dessa helgoa tjejer. På kvällen ja jag klart mitt 1000 bitas pussen. Jag har lagt det så många gånger att jag tappat räkningen.
Just nu sitter jag och chattar med en svensk och en italienare, eller vänta två svenskar och två italienare. Men snart ska jag sova för är ganska trött.

Av linnea winroth - 17 november 2012 19:54

Ja i dag har jag varit i skolan. Det var öppet hus och vi hade lite besök av framtida elever. Jag kom en bra bit på våran lampa. När jag kom hem såg jag på en film. Just nu har jag och Viktor ätit hamburgare. Nu ska jag snart se på tv och mysa framför våran kamin.

Av linnea winroth - 15 november 2012 23:21

Japp i kväll var jag på Thriller konseren som var i blackboxen i kväll. Den var faktist bra. Vissa saker var tre än andra men i det stora hela var det bra. Lite jobbigt när allt var i ett. Jag skulle nog velat ha en paus så man kan få sträcka på sig. Men om ni gillar hanns låtar så borde ni kolla på denna föreställningen. Jag kommer nog lägga ut bilderna i morgon då min dator får vila ett tag.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards