linneawinroth

Alla inlägg den 14 november 2012

Av linnea winroth - 14 november 2012 21:53

Ja i dag har många velat prata med mig. Elevvärdarna ville att jag skulle gå på ett möte angående student kattalogen. Jag har även lunchat med Jonatnan. Det blev Sissi i dag. Mitt favorit Ställe nu för tiden. När jag kom hem hade jag fått en vän förfrågan av en italienare. När jag accepterade den kom alla andra och ville bli vän med mig. Eftersom jag är med i projektet "Cumenus 2012" så är det ju våra kära tvillingar som vill få tag på oss. Och eftersom jag antagligen var lättast att hitta så gick alla via mig. Dom skrev till mig och bad om att jag skulle föreslå perso er som dom skulle bli vänner med. Riktigt roligt att pratat med några redan.
Jag har även kört en del i dag, det blev mörke körning i dag och i morgon blir det skola med två möten och sen lite vet inte vad i skolan.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards