linneawinroth

Alla inlägg under april 2017

Av linnea winroth - 30 april 2017 16:01

Gud vilken kväll det var och Danny var fantastisk. Vi var på vårens sista show innan det blir en paus över sommaren. Sen återvänder han till hösten för att köra ett par månader till.


Men nu till det roliga. Här kommer 49 min av kvällen. 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
 
 
 

Av linnea winroth - 29 april 2017 19:30

I kväll sitter jag på Hamburger Börs med mamma och Ullrika. Vi sitter och väntar på huvudrätten och sen vid 21 så börjar Dannys show "NU" Jag hoppas på att det blir en super bra show och självklart kommer jag lägga upp någonting från showen. 


Sen blir det ett par dagar med mamma och oj va vi ska mysa. Vi börjar med hotellfrukost ute i Solna med Ullrika och Leo i morgon. 

 


Av linnea winroth - 27 april 2017 15:59

Hur många noterade min profilbild på bloggen? Rubriken ä rju Vårkännslor men trots det så står jag i en dm snö någon stanns i Skellefteå. Men....


Jag är ledig i dag och det betyder att jag har kunnat vara ute i solen. Jag vakande tidigt och var i stan redan vid 10:30. Nu har jag suttit på Starbucks ett par timmar och tänker nu gå vidare. Men jag har hunnit att ta tag i små saker osm behövdes göra snaras. Bland annat räkningra och dokument. Nu har jag en vecka med bara roliga saker. Fört ska jag till Tumba och dela ut glass i två dagar och sen kommer äntligen mamma. Då ska vi inte göra mer än äta mycket, gå mycket och mysa en hel del. Och jag har vårt att minnas senast vi hade så här mycket tid tillsammans utan att någon av oss jobbat. 


Men nu ska det bli så. 

Men innan hon kommer så ska jag bara ladda min kamera så jag kan fota som en galning på Lördag. 

 

Av linnea winroth - 26 april 2017 20:45

I dag har Stockholm fått uppleva alla 4 årstider under en och samma timme. Först ösregnade det, sen börja det snöa, sen övergick det till att himmlen öppnade sig och det börja hagla för att 5 min senare sluta och himmlen blev bå och solen tittade fram. 


Och på jobbet skulle vi ut i detta vädret. Så vi tog på oss ej tjockjacka, solgasögon, halsduk och mössa.

Och visst fick vi annvändling av allt. 


Men nu är jag hemma och sitter och njuter av solnedgången. hela himmlen är rosa och jag kan inget annat än sitta i fönstret och njuta av att våren snart kommer. Vi får nog säkert en fin sommar här tillsut.

 

Av linnea winroth - 25 april 2017 21:45

I dag gick jag av jobbet vid 9 och sen fick jag fort åka hem och börja tvätta. Det ösregnade när jag skulle hem, men det hindrade inte mig från att visa vägen för en äldre dam. Trots att det regande så var det skönt att gå ute. Jag vakande liksom till lite. 


Men väl hemma så tvättade jag och fixade mat. Sen på eftermiddagen så gick jag till bibblan och satte mig där några timmar. 

Och i morgon ska jag jobba igen. 

Sen få rjag väll packa lite inför Lördag kväll. Då mamma kommer upp och sen ska vi tillsammans med Ullrika gå på Danny:s krog show på HamburgerBörs.

 

Av linnea winroth - 24 april 2017 21:38

I dag har jag först städat rummet, sen träffat en vän och nu jobbar jag. Jag sover natt och det betyder att jag slutar tidigt i morgon bitti. Sen ska jag hem och tvätta. Jag har inte så mycket att berätta just nu men till helgen kommer mamma och då ska vi ha det trevligt.

Av linnea winroth - 22 april 2017 21:52

Japp en dag till på MoS. I dag har jag haft det toppen och det har varit riktigt roligt med så mycket folk. Min dricka gick på högvarv och tog slut fruktansvärt fort. 

Men nu är jag ledig i 1,5 dag innan en ny vecka tar vid och nya saker ska upp på agendan. Baland anant ska jag jobba hos Emma 2 dagar, jobba med Ica 2 dagra och sen gå på krogshow med Mamma och Ullrika. 

Men nu sitter jag hemma och är ny duschad och ska äta lite glass innan jag ska lägga mig och se på film.

 

Av linnea winroth - 21 april 2017 21:45

Nu tar vi över Stockholm. I dag är vi i Solna och sprider matglädje. Jag har haft hand om drickan i dag och det har gått bra. Det är riktigt kul att vara på hemmarplan och vissa annstälda i butiken kännde jag igen sen jag jobbade på Storesupport. 

Men nu ska jag sova och tagga för en ny dag i morgon.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards