linneawinroth

Alla inlägg under april 2019

Av linnea winroth - 7 april 2019 19:18

I dag har jag varit inne i stan och träffat Calle med familj. Det blev ett besök på museum och lite mat. En mysig eftermiddag med dom. Det är ju inte så ofta som man träffar dom när Calle bor i Uppsala och pluggar.
Men förutom att jag träffade dom så har jag varit på gymet en stund. Snart har jag nog hittat tillbaka till rutinen på gymmet.
Trots att jag har haft saker att göra i helgen så känner jag att jag har hunnit ladda batterierna inför en fullspäckad vecka med mycket på agendan.

Av linnea winroth - 6 april 2019 17:39

I dag har jag gjort något som jag inte trodde jag skulle göra för ett år sen. Jag har funderat på att gör att tatuering på min högra vrist där jag ville haft ett hjärtslag och sen har jag velat ha en liten not på en av mina handleder. Men har aldrig vågat göra det. Och för ca 3 veckor sedan så hittade jag ett nytt motiv jag velat ha. Så förra Lördagen försökte jag gå på en drop in tid. Men ingen på någon av ställerna jag var på hade antingen öppet eller så fanns det ingen som kunde tatuera. 

Så i dag chansade jag och åkte till söder. Och så tänkte jag att antingen ahr dom tid och då gör jag det eller så har dom inte möjlighet och då är det inte meningen att jag ska göra det alls.

 

Tanken var att jag ville ha detta på min vänstra handled. 

Så i dag åkte jag dit och....... ja på mindre än 10 min så satt jag där i stolen och tatuerade mig. Så nu är tanken en verklighet. 

Jag har en G-klav på handleden med mitt aboslolut viktigaste datum under.

 

Så för att förtydliga för alla. Nej Viktor är 00:a och fyller år i December. Detta är alltså datumet för när jag adopterades. Efter mycket om och men. 


Detta är ju min första tatuering (antagligen den sista också) känner inte att hjärtslaget runt vristen är lika viktigt längre. Ja jag var såå sjukt nervös när jag satt där och pulsen ökade. Och ja det känndes lite. Men precis som tatueraren sa så vänjer man sig, Det var egentligen bara när han gjorde det lodräta sträcket genom G-klaven som känndes riktigt mycket. Konstaterade att det var precis på en av mina närver därav känndes det. Annars var det absolut inte så farligt som jag trodde. 


Och nu några timmar senare så är det varken ömt eller svullet. 

Så en toppen dag för min del. Och för att göra dagen lite bättre så har min favorit Thai restaurang öppnat igenefter en renovering. Så det blev thai på vägen hem och sen har jag bara sett på film och prtat med vänner. 

 

Av linnea winroth - 5 april 2019 20:45

Haha i dag har det varit en skruvad dag. Fick ett samtal om ett blombud. 2 min senare kommer chefen med blommor till mig. Och alla på kontoret börja skratta när jag inte fyller år. 

 

Men jag fyller "Typ" år. Och eftersom fler och föer trodde det och folk grattade mig så körde jag fullt ut och bjöd kontoret på födelsedags fika. 

 

Den stora frågan är ju bara " Vem skickade blommorna?" Men kul att få fylla år i April för en gångs skull. 


Så jag har nog bidragit till kontorets stora snacklis och chefen vek sig dubbelt när han insåg att jag inte visste vem blommorna kom från. 


 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards