linneawinroth

Alla inlägg under juli 2018

Av linnea winroth - 25 juli 2018 19:44

Dagen har egentligen tillbringat i soffan framför serie. Jag har inte kännt mig helt 100 idag så jag har gått på halvfart. Mormor och Leif var här en stund annars har jag fixat tvätten, min packning efter förra helgen samt disken. 

Sen borde jag packa för i morgon åker jag och mamma till Göteborg. Vi gav henne det som morsdags present så hon väljer hotell och aktivitet. 

Men jag har inte orkat göra det än. Får ta det i morgon bitti. Nu tänker jag återgå till min serie. 

Men innan jag avslutar så får jag ta och visa resväskan jag köpte i går. 

   

 

Av linnea winroth - 24 juli 2018 21:45

Japp i dag har jag haft en heldag med Ida. Vi har bland annat varit i Varberg och ätit på Pinchos och sen har vi bokat en resa. Eller vi pkte till Varberg för att kolla på Rusta och Mio. Jag köpte en ny resväska på Rusta. Sen åt vi på Max innan vi åkte för att boka en resa, sen åkte vi tillbaka till Varberg för att äta på Pinchos då det var fullt här i Falkenberg. 

Nu i kväll ligger jag i soffan och kollar på "13 Reason Why" Jag har precis blrjar kolla på Säsong 2 så vill veta vad som händer nu.   

Av linnea winroth - 23 juli 2018 18:30

Jag har hjälpt mamma med att spara ner hennes bilder på en hårddisk och då kom jag på att jag glömde berätta bad vi gjorde i Lördags. 


Så i Lördags spelade vi minigolf på förmiddagen och sen på eftermiddagen var vi hemma och badade och slappade i stugan. 

   

Sen på kvällen hittade vi ett getingbo i vedboden. 


Först skar vi ner det och sen...


Japp vi försökte dränka dom.

   

Sen var vi på en promenad innan maten och slutligen satt vi på bryggan och umgicks för att slutligen gå in och spela lite kort.

 

Av linnea winroth - 22 juli 2018 22:45

Då är vi på Västkusten igen efter en helg i Kopparberg och Löa. Så vi lämnade stugan vid 11 och sen körde vi Calle och Oscar till Norrköping. När vi lämnat killarna i Norrköping så körde vi vidare ner i landet. Vi stannade på Max och där blev det visst rörigt för dom. Vi beställde Vego nuggets och Spicychicke med 3 såser. Vi fick en ostburgare och en friskohamburgare. Så jag fick spinga in igen och säga till. Så vi fick vänta i ca 15 min men tilsut fick vi maten och då blev det +menyer med dubbelt så mycket dipsåser. 


Men nu är vi hemma och slöar. Jag bytte om till myskläder och sen la jag mig i sängen. Nu ligger och jag ser på film.

 

Av linnea winroth - 20 juli 2018 09:45

I dag skulle vi ju på Vietnamträff med några från Stockholm och Sundsvall. Jag och Viktor sov hos Calle i natt och sen i dag åkte vi till Hultsfred för att hämta Oscar och sen köra till Hudiksvall. Vi kom typ halvvägs när vi fick avbryta då dom ställde in. Men efter lite samtal så slutade det med att vi åkte till Kopparberg istället. Så nu är vi här och umgås i stället. Så i kväll har vi ätit ute på bryggan och sen spelat kort och bara pratat. 

 

 

Av linnea winroth - 14 juli 2018 21:17

Nu är jag äntligen ledig några dagar. Så i dag har jag fått sova ut och sen bara slappa med en serie i soffan. 

Nu i kväll skulle jag åka med pappa på Wheels & Wings men han ahr inte kommit än så vi får väll se om han hinner hem innan jag lägger mig. 

I morgon blir det nog en tur till stranden eller så åker jag nu i kväll och tar ett dopp.

 

Av linnea winroth - 11 juli 2018 21:15

I dag åkte vi hem till Partille/Falkenebrg. Men innan vi åkte hem vid 14 så var vi inne på ALV och så kollade vi på dom sista ställerna. Ellie valde att kolla på Bröderla Lejonhjärta igen och sen valde vi att ta ett besök hos Madicken innan vi åkte hem.

           

Men nu är jag hemma igen och har lämnat Ellie i Göteborg. Vi har haft 3 riktigt roliga och intensiva dagar med mycket lek och teater.

Men i kväll ska jag lägga  mig tidigt för i morogn är det tillbaka till jobbet.

 

Av linnea winroth - 10 juli 2018 22:15

I dag blev det en heldag här på ALV (Asrid Lindgrens Värld) Så i dag har vi träffat Ronja och Birk.

         

Sen känt oss lika små som Nils Karlsson Pyssling.

     

Innan vi gick till Bröderna Lejonhjärta.

       



 
 Slutligen stannade vi till lekplatsen innan vi åkte hem.

 

Sen nu i kväll har vi barit en snabb vesit hos Mats innan vi åt lite Thaimat och sen åkte vi för att ta ett kvälls dopp.

I morgon ska vi åka hem. Men vi ska hinna med några timmar på ALV innan del långa resan hem.

 
  
 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards