linneawinroth

Alla inlägg under mars 2019

Av linnea winroth - 23 mars 2019 20:42

I dag har jag jobbat precis som jag ska göra i morgon och som jag gjorde förra helgen. Denna helgen är mycket lugnare än förra helgen och mindre mail. Det gillar jag. Då gör man ju allt man kan men ändå är det lungt.

Men vad har jag gjort sen mello då? Jo jag har hunnit med lite rehab. Har blivit av med skenan, lindor och tejp. Foten är inte blå längre men den är lite svullen. Jag kan inte springa än men jag har börjat gå på gymet igen. Så med hjälp av löpbandet så ska jag nog kunna springa snart igen.

Sen har jag fått ?löne ökning? eller som det egentligen är. Fick min chef att i se att jag har för lite i lön. Jag har haft en 75%lön trots att jag jobbat heltid i 5 månader. Så det blir en go lön nästa gång då jag har ca 20 000kr som saknas på dessa månaderna.

Sen börjar ju våren komma och snart är det sommar. Vilket betyder ljusare, solken syns mer och man blir betydligt positivare. Men även att man har lite fler lediga dagar.

Av linnea winroth - 2 mars 2019 20:57

I dag blev det en lugn dag efter gårdagens Aw med jobbet. En mysig aw med skratt och roliga samtal. Men förbannat mycket trappor upp och ner så min fot värker en del i dag men det var klart värt det. I dag har jag sovit ut, städat lite och tvättat. Annars blev dwt till att handla lite när solen var framme och gav mig vårkänslor. Annars har jag typ bara sett på film och vilat. Nu är det mello och jag håller på Anna Bergendal. Om en vecka är jag och gänget på Friends för att se finalen live. Och 4/5 av dom absolut bästa kommer dela helgen med mig. Pappa är den enda som saknas nästa helg. Nu ska jag återfå till mello.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards