linneawinroth

Alla inlägg under juni 2014

Av linnea winroth - 26 juni 2014 21:28

Här kommer bilderna från genrepet:

                                                                           

Filmen från genrepet när Yohio sjunger "himmlen är oskyldigt blå"


 

   


Sen kommer självklart bilderna från sändningen:

                                                    

Lite teckniska problem med ljudet. men till sist så löste det sig

                                                                              

Här kommer filmen: 


 


                           

   





Av linnea winroth - 23 juni 2014 12:15

I dag åker jag och mamma till Liseberg. För i dag är det premier för "Lotta på Liseberg" och självklart är vi på plats. 

Vi ska åka runt 13:00 och Mormor och Helena ska åka med oss. Det ska bli så kul att få börja somman som vi alltid gör. På Liseberg. 


Dagens Artister är:


Yohio

Medina
Jonas Gardell
Jasmine Kara
Arja Saijonmaa

 

Så ja, jag får väll avsluta här nu och äta lite mat.

 

Av linnea winroth - 17 juni 2014 17:30


   

Av linnea winroth - 15 juni 2014 17:30


Hector Lopez!!!!

Slager Abstinens!!!!
 
 
 

 
 

Av linnea winroth - 14 juni 2014 14:15

Ja i dag är det äntligen Pride.


Just nu sitter jag i Navigator Centrums trädgård och solar. Eller ja, jag och Zara sitter vid Info bordet och pratar med folk. Just nu är alla iväg på paraden och jag är kvar här och vaktar allt. 

Dagen har varit toppen än så länge och kvällen kommer nog bli magisk med alla som ska spela i kväll inne i stan. 

Jag har bland annat träffat Daniel Paris.

   

Jag passade även på att be han skriva på min tröja. Får väll lägga upp en bild på den sen. Men det står: Linnea, du är en stjärna!! //Daniel Paris


Jag får lägga upp bider från i kväll senare. typ i morgon när jag har återhämtat mig från denna dagen.

 

Av linnea winroth - 13 juni 2014 23:30

Ja i morgon är det ju Pride ocj jag har redan varit på plats och fixat med balonger och allt. Sen var på kvällen var jag på Paramas Student och ja, det var väll kul men jag var så sjukt trött eftersom jag redan har varit på två studeter i går.

I går tog ju Zara och Daniel studenten och självklart så var vi där och firade dom. Ja denna veckan har varit väldigt fullbokad för mig.

 

Av linnea winroth - 12 juni 2014 21:00

Ja i dag tar ju min älskade Zara studenten och det vill man ju inte missa för allt i världen. 

   

Margita höll till och med ett fint men kort tal till sin "Lilla" dotter. Kunde inte låtabli att filma det. :D


  Snart ska vi vidare till nästa student nämligen Daniel.

 

Av linnea winroth - 8 juni 2014 23:00

I dag jobbade jag först till 13:00 och sen vid 17:00 var det bal i Varberg.

Självklar var jag där coj kollade på dom.


Här är bara några av alla som gick på balen.

                                                     

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards