linneawinroth

Alla inlägg under juli 2015

Av linnea winroth - 30 juli 2015 22:00

I dag har jag hjälpt farmor med handligen. I dag var det igen vadlig "handla mat" handling utan i dag körde jag till Gekås och handlade lite nya katt borstar till Hugo, Mycket torrfoder och burkmat smat lite godis till den lille. Sen fyllde vi upp hennes föråd med diskborstar och disktrasor. Så nu är bårde katten och farmor glad. Sen köpte jag lite bröd, dricka och godisl till henne när jag ändå var där. 

Hon var så glad för att jag hjälpte henne. Och det är klart att man gör det. Hon är ju min farmor och hon ska få ha det bra nu på äldra dagar. 

Nu i kväll har jag sålt min bil och firar det med lite hämtmat och en film. Pappa ska ut med Mattias och Jörgen, mamma ska sova då hon jobbar i morgon och Viktor packar för fullt inför Eskils cuppen.

 

Av linnea winroth - 29 juli 2015 21:45

Jag vet jag är seg men till mitt försvar. Jag har jobbat 2 dagar och nu har jag slutat jobba. Är nu ledig 2 dagar. Woop woop!!


NU bilderna:

     


   

               


      

                   

                           

         

Ja Lotta och Lasse Kroné strippade lite under genrepet.

 


     

   

 


   


                 

       


       

           


               

                         

                                         

   



Av linnea winroth - 28 juli 2015 23:00

Vi var ju i göteborg i går. Då var vi på ett mysigt cafe någon stans på en bakgata. Sen fanns det även en liten choklad affär och där hittade vi en choklad som var från Vietnam. 

 

På Cafet åt jag en hamburgare.

 

Den var fruktasnvärt god.

Sen innan vi gick in på Liseberg så gick jag till Oxygen och fixade mitt kursmaterial samt simfötter och handskar.

   

Självklart är simfötterna rosa. Finns det en möjlighet att få något rosa så tar jag det. 

 

Av linnea winroth - 27 juli 2015 08:45

I dag är vi på resande fot igen. Samma mål som vadligt. Lotta på Liseberg. I dag har vi med oss Susanne från Hultsfred. Hon är hos oss några dagar. Hon kom i går kväll och åker på Onsdag morgon. Det ska bli super kul att ha med sig henne till Liseberg. Alltid kul när man får lite tid med folk som man inte träffar så ofta. 


Vi ska åka 11:22, det blir mat någon stans och sen ska jag hinna gå till Oxygen för att prata med dom om min inbetalning. 


Dagens gäster är:

Love Antell

Ace Wilder

Lasse Kronér

Elisa

 

Av linnea winroth - 25 juli 2015 22:15

Nej jag sprang inte stadsloppet. Men jag var där och kollade lite. Blan annat såg jag Nicklas, Rebeca och Carina. Alla dom sprang. Sen träffade jag även lite andra folk som gjorde precis som jag. Kollade på. Annars har jag inte gjort speciellt mycket mer än att hämta föräldrana på stationen efter deras lilla tripp i Göteborg. 


I morogn blir det till att städa lite innan Susanne kommer. Hon ska nämligen med oss till Liseberg på Måndag.

 

Av linnea winroth - 24 juli 2015 22:15

Äntligen klar med arbetet för denna veckan. Missuppfatta mig mig rätt nu. Jag trivs på jobbet. men det är långa dagar och man är ganska trött när man kommer hem. Sen att var på jobbet i tre degar det tar på krafterna. Men nu är jag ledig i helgen. Så vad händer i helgen då? Jo meni kväll är det bara jag och Viktor som är hemma då föräldrana är i göteborg och kollar på Roxsette. 

Så vi har köpt mat och ska nu sätta oss och se på film. Det blir "Ted 2" I morgon blir det till att städa lite innan Susanne kommer på söndag. 

 

Av linnea winroth - 22 juli 2015 22:00

I dag fick jag bekräftar att jag ska dyka i slutet av Augusti. Nu ska jag lära mig dyka på riktigt och oj va kul detta ska bli. 

Annars har jag jobbat i dag och har två dagar till framför mig. 

Nej men har väll inte speciellt mycket att berätta då det bara är jobb fram till Fredag kväll. 

 

Av linnea winroth - 21 juli 2015 17:41

I går var en toppen dag med Lotta. Vi åt på Jensens och sen gick vi till Oxygen och pratde med dom inna vi gick in på Liseberg. Nu har jag lämnat in en intresse anmälan till att gå en dykutbildning.

   

Liseberg var också toppen även fast det var knök fullt på Liseberg just en dag som i går. Lotta vann 2kg choklad.

Nu till alla bilder.

     


     

   

              

     


                                                                                         


            

   

                     


 
Jag fick sjunga med både Panetoz och Clas Malmberg.

En toppen kväll med andra ord.

 

       


Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards